پیام قدردانی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان شوش از حضور گسترده مردم در عزاداری دهه اول محرم

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان شوش با صدور پیامی ازحضور گسترده مردم متدین، ولایی و شهیدپرور این شهرستان در مراسم عزاداری دهه اول محرم قدردانی کرد. متن کامل این پیام به شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً

کد خبر : 4563
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 20:30
پیام قدردانی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان شوش از حضور گسترده مردم در عزاداری دهه اول محرم

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان شوش با صدور پیامی ازحضور گسترده مردم متدین، ولایی و شهیدپرور این شهرستان در مراسم عزاداری دهه اول محرم قدردانی کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

نینوا ، عرصه نور و ظهور حماسه از یک سو و تبلور قساوت و حد اعلای فاجعه از سوی دیگر است ، کربلا سرزمینی بی‌مانند برای نمایش تمامی عشق بر پرده هستی است و همین امر باعث شده جان‌ها پس از قرن‌ها همچنان شیفته‌ پیام کربلا باشد.

عاشورا چشمه نوری است که از خاک تفتیده کربلا برخاست و طنین بیدار باشی بود که تمامی اعصار و قرون را درنوردید و با رنج مظلومان تاریخ آمیخته شد و به ابدیت پیوند خورد.

حادثه عاشورا هرچند در زمانی بسیار کوتاه تحقق یافت اما قرنهاست عمق این حادثه توجه عالم را به خود معطوف می سازد و چنان شور و حرکتی می آفریند که تمام قیام های حق طلبانه و آزادی خواهانه جهان از آن نشأت می گیرد.

نه کربلا به یک سرزمین محدود می شود و نه عاشورا در غروب یک روز پایان می یابد.

تکلیف ما در برابر ازخودگذشتگی امام حسین(ع) ، خاندان آن حضرت و یاران با وفایش برای زنده نگهداشتن دین اسلام ، پاسداری از حریم امامت و ولایت و همچنین پاسداری از ارزشها و مناسبت های خاص همچون تاسوعا و عاشوراست. این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

خوشبختانه این امر مهم در جای جای ایران اسلامی رخ می دهد و مردم با برپایی مراسم عزا سعی در ترویج پیام های عاشورا یعنی سر دادن ندای آزادی وآزادگی و امر به معروف و نهی از منکر دارند .

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان شوش با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت به ساحت مقدس امام عصر(عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و تمام مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان شوش، از حضور پر شور و گسترده مردم و تلاش های  مبلغان، مسئولان هیئات مذهبی، مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ، نیروهای نظامی و انتظامی ، امنیتی  ، بسیجیان عزیز و اصحاب رسانه در مراسمات عزاداری دهه اول محرم این هیئت قدردانی نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای اسلام از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان شوش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.