کد خبر : 4563
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 20:30
-

پیام قدردانی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان شوش از حضور گسترده مردم در عزاداری دهه اول محرم

پیام قدردانی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان شوش از حضور گسترده مردم در عزاداری دهه اول محرم

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان شوش با صدور پیامی ازحضور گسترده مردم متدین، ولایی و شهیدپرور این شهرستان در مراسم عزاداری دهه اول محرم قدردانی کرد. متن کامل این پیام به شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان شوش با صدور پیامی ازحضور گسترده مردم متدین، ولایی و شهیدپرور این شهرستان در مراسم عزاداری دهه اول محرم قدردانی کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

نینوا ، عرصه نور و ظهور حماسه از یک سو و تبلور قساوت و حد اعلای فاجعه از سوی دیگر است ، کربلا سرزمینی بی‌مانند برای نمایش تمامی عشق بر پرده هستی است و همین امر باعث شده جان‌ها پس از قرن‌ها همچنان شیفته‌ پیام کربلا باشد.

عاشورا چشمه نوری است که از خاک تفتیده کربلا برخاست و طنین بیدار باشی بود که تمامی اعصار و قرون را درنوردید و با رنج مظلومان تاریخ آمیخته شد و به ابدیت پیوند خورد.

حادثه عاشورا هرچند در زمانی بسیار کوتاه تحقق یافت اما قرنهاست عمق این حادثه توجه عالم را به خود معطوف می سازد و چنان شور و حرکتی می آفریند که تمام قیام های حق طلبانه و آزادی خواهانه جهان از آن نشأت می گیرد.

نه کربلا به یک سرزمین محدود می شود و نه عاشورا در غروب یک روز پایان می یابد.

تکلیف ما در برابر ازخودگذشتگی امام حسین(ع) ، خاندان آن حضرت و یاران با وفایش برای زنده نگهداشتن دین اسلام ، پاسداری از حریم امامت و ولایت و همچنین پاسداری از ارزشها و مناسبت های خاص همچون تاسوعا و عاشوراست. این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

خوشبختانه این امر مهم در جای جای ایران اسلامی رخ می دهد و مردم با برپایی مراسم عزا سعی در ترویج پیام های عاشورا یعنی سر دادن ندای آزادی وآزادگی و امر به معروف و نهی از منکر دارند .

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان شوش با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت به ساحت مقدس امام عصر(عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و تمام مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان شوش، از حضور پر شور و گسترده مردم و تلاش های  مبلغان، مسئولان هیئات مذهبی، مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ، نیروهای نظامی و انتظامی ، امنیتی  ، بسیجیان عزیز و اصحاب رسانه در مراسمات عزاداری دهه اول محرم این هیئت قدردانی نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای اسلام از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان شوش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.