کد خبر : 20766
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1399 - 6:25
-

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

  گروه استان ها-خوزستان- سرهنگ “علی حسینی ” با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نمودند را تبریک گفت. متن پیام به شرح

 

گروه استان ها-خوزستان- سرهنگ “علی حسینی ” با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نمودند را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دفاع مقدس، نام‏ آشناترین واژه در قاموس حماسه‏ های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده وخواهد ماند .

هفته دفاع مقدس، فرصت بسیار مغتنم و گرانبهایی برای بهره برداری و باز شناخت ظرفیت ها و ذخایر معنوی و فرهنگی شهدا، جانبازان و بازگویی رشادت ها و جانفشانی های سلحشورانی است که عاشقانه دل به ارمان های والا و انقلابی پیر و مرادشان دادند و با سلاح ایمان و بصیرت، رویای شکست ناپذیری قدرت های بزرگ و ادناب منطقه ای آنان را برا همیشه باطل کردند.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر فرزانه انقلاب، خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهید پرور مسجدسلیمان تبریک عرض میکنم و امیدوارم با عنایات ویژه حضرت ولیعصر (عج) و نائب بر حقشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی )، بیش از پیش سربلندی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی محقق شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.