اخبار امیدیه

مصطفی شکیبافر

پیام فرماندار امیدیه به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر

پیام فرماندار امیدیه به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر: سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در پیامی سوم خرداد سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر را گرامی داشت. سید مهران رفیعی در این پیام آورده  است: سوم خردادسالروز فتح خرمشهر عزیز می باشد.رویدادی عظیم و به یاد ماندنی و نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی.سوم خرداد

کد خبر : 28023
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 6:36
پیام فرماندار امیدیه به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر

پیام فرماندار امیدیه به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر:

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در پیامی سوم خرداد سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر را گرامی داشت.
سید مهران رفیعی در این پیام آورده  است:
سوم خردادسالروز فتح خرمشهر عزیز می باشد.رویدادی عظیم و به یاد ماندنی و نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی.سوم خرداد نشانگر شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی کبیر (ره) است که فرمود: “خرمشهر را خدا آزاد کرد”.
آزادی خرمشهر نتیجه وحدت ،همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح کشور، ارتش، سپاه و بهره‌گیری ازظرفیت‌های عظیم نیروهای بسیج بود، که باعث تغییر معادلات، باورها و ذهنیت‌ها در مورد توانایی و قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی شد و با نصرت الهی و با صلابت و از خود گذشتگی رزمندگان رشید اسلام، به منصه ظهور رسید.
در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، این حماسه ماندگار را همراه با یاد، نام و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و همه مردم سرافراز ایران، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و شهیدان و رزمندگان دلیر شهرستان امیدیه و عملیات بیت المقدس گرامی داشته و بر همه آنان که در صیانت از ارزش های ناب اسلامی قدم بر می دارند درود میفرستیم.
توفیقات رهروان صدیق در مسیر معرفی و پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ عزت جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.
سید مهران رفیعی
فرماندار شهرستان امیدیه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.