کد خبر : 11760
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 - 20:56
-

پیام فتانه رستمی رئیس شورای اسلامی شهر شوش به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی(ره)

پیام فتانه رستمی رئیس شورای اسلامی شهر شوش به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی(ره)

پیام فتانه رستمی رئیس شورای اسلامی شهر شوش به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی(ره)     به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوش دانیال(ع) رئیس شورای اسلامی شهر شوش در پیامی روز زن و مادر میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و

پیام فتانه رستمی رئیس شورای اسلامی شهر شوش به مناسبت
تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی(ره)

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوش دانیال(ع) رئیس شورای اسلامی شهر شوش در پیامی روز زن و مادر میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند برومند ایشان امام خمینی(ره) را تبریک گفت.

📄متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

باردیگر شمیم عطر فاطمی، الگوی بی بدیل زندگی و اخلاق ،حضرت زهرای اطهر (س) که تلفیقی از تجلی نور نبوی و تلالو درخشان امامت است فضای جامعه را عطرآگین کرده است.

بانوان این مرز و بوم که در مکتب آن حضرت پرورش یافته اند بلند پروازان قله‌های رفیع ایمان و معرفت اند و زیباترین شکوفه‌های درخت انسانیت را تجلی بخشیده و به بار نشاندند.

نامگذاری سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) به نام روز زن، جایگاه رفیع بانوان در کسوت مادری، عطوفت و مهربانی و محوریت خانه و خانواده را متجلی ساخته و در سطح اجتماع نیز نقش آفرینی سازنده آنان، زمینه حضور چشمگیر و تاثیرگذار در توسعه و پیشرفت کشور را فراهم نمود.

میلاد مسعود حضرت زهرای مرضیه(س) و تولد با سعادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و روز خجسته زن و مادر را به همه زنان و مادران به ویژه بانوان عزیز شوش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیقات روز افزون تان را در سایه توجهات حضرت، ولی‌عصر(عج) از درگاه حضرت سبحان مسئلت می‌کنم.

فتانه رستمی
رئیس شورای اسلامی شهر شوش

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوش دانیال(ع)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.