کد خبر : 13915
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردین 1399 - 13:26
-

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت سومین ستاره درخشان آسمان امامت و ولایت حضرت ابا عبدلله (ع) و برادر بزرگوارشان حضرت ابوالفضل عباس (ع) را به همه هموطنان گرامی، به ویژه پاسداران و جانبازان عزیز شهرستان مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض می کنم. عید فرخنده سوم

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت
فرا رسیدن سالروز ولادت سومین ستاره درخشان آسمان امامت و ولایت حضرت ابا عبدلله (ع) و برادر بزرگوارشان حضرت ابوالفضل عباس (ع) را به همه هموطنان گرامی، به ویژه پاسداران و جانبازان عزیز شهرستان مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

عید فرخنده سوم شعبان و سالروز ولادت با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدلله الحسین (ع)، عید آزادگی و ایثار و چهارم شعبان المعظم و طلوع شادی بخش خورشید وجود حضرت ابوالفضل العباس(ع) ، آموزگار جاودان وفاداری و نمونه بی بدیل شجاعت و مردانگی فرخنده ترین روزها برای نکوداشت مقام پاسداران و جانبازان ایثارگر است .

جانبازان و پاسدارانی که شایسته ترین شاگردان مکتب عاشورا بوده و دلیرانه با دفاع جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چنان درس عبرتی به دشمنان دادند که تا ابد در حافظه تاریخ ماندگار شده و امنیت و آرامش کشور را تضمین کرده است.

اینجانب با گرامیداشت این اعیاد خجسته و مناسبت های فرخنده از خداوند منان برای همه برادران عزیز پاسدار و جانباز ایران اسلامی سلامت و سعادت و توفیق ادامه راه سرور آزادگان جهان را مسئلت دارم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.