کد خبر : 28474
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1400 - 11:37
-

پیام تبریک رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در اهواز در پی حماسه آفرینی ملت شریف ایران

پیام تبریک رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در اهواز در پی حماسه آفرینی ملت شریف ایران

  ستار شهبازی در پیامی پیروزی آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و اعلام کرد: انتخاب ایشان از سوی ملت بزرگ ایران به عنوان رئیس جمهور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.   شهبازی گفت : حضور افتخارآمیز ملت بزرگ ایران در ٢٨ خرداد ١۴٠٠

 

ستار شهبازی در پیامی پیروزی آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و اعلام کرد: انتخاب ایشان از سوی ملت بزرگ ایران به عنوان رئیس جمهور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

 

شهبازی گفت : حضور افتخارآمیز ملت بزرگ ایران در ٢٨ خرداد ١۴٠٠ و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با وجود تمامی توطئه‌ها و دشمنی‌ها برای ایجاد ناامیدی در میان مردم، بار دیگر شکوه و جلوه‌های بی‌نظیر وفاداری و همراهی ایرانیان را در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در راستای اعتلاء، اقتدار، امنیت، توسعه و پیشرفت کشور، در برابر چشمان همه جهانیان و همچنین دوستان و دلسوزان نظام و انقلاب به نمایش گذارد.

 

ستار شهبازی گفت: بنده ضمن تشکر و قدردانی از ملت شریف ایران علی الخصوص مردم شریف استان خوزستان و شهرستان اهواز که حماسه آفریدند و باحضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب گزینه اصلح مشت محکمی به دهان دشمنان ملت ایران زدند، این موفقیت و پیروزی بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، مردم بزرگوار ایران و خوزستان و آیت الله رئیسی تبریک عرض می‌کنم و اعلام می داریم بی‌تردید دوره جدیدی از امید، نوسازی و شکوفائی ایران اسلامی را شاهد و ناظر خواهیم بود. ان شاالله.

 

ستار شهبازی – رئیس ستاد مردمی انتخابات آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان اهواز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.