پیام تبریک حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات هندیجان

حجت الاسلام رستمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی هندیجان طی پیامی فرارسیدن هفته ترویج عفاف و حجاب را به همه بانوان شریف و مؤمن علی الخصوص شهرستان هندیجان، تبریک گفت.   متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم حجاب،فریضه ای الهی است که موجب حفظ عزت وکرامت زنان و صیانت از حریم

کد خبر : 17725
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1399 - 19:30
پیام تبریک حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات هندیجان

حجت الاسلام رستمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی هندیجان طی پیامی فرارسیدن هفته ترویج عفاف و حجاب را به همه بانوان شریف و مؤمن علی الخصوص شهرستان هندیجان، تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجاب،فریضه ای الهی است که موجب حفظ عزت وکرامت زنان و صیانت از حریم و شخصیت انسانی و ارزشگذاری به مقام آنان می‌گردد. حجاب ارزشی است منطبق با طبیعت انسان که برای دستیابی به کمال و رشد شخصیت انسانی فرض شده است تا سلامت و آرامش جامعه، محقق گردد.

عفاف و حجاب یکی از معیارهای اخلاق مندی جوامع اسلامی است و به عنوان یک شاخص مهم ،آینه تمام نمای اخلاقیات یک جامعه محسوب می شود.

اینجانب، فرارسیدن هفته ترویج عفاف و حجاب را به همه بانوان شریف و مؤمن، تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را در سایه عنایات امام عصر (عج) و تبعیت از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و در راستای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش در جهت ارتقاء کیفی آن در جامعه که سلامت رفتار و کردار جوانان این مرز و بوم را تضمین می نماید، از درگاه ایزد منان، مسألت دارم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هندیجان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.