کد خبر : 32124
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 11:52
-

ناصر حکیمی

ویژه | عملیات ساخت و اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان امیدیه به زودی آغاز می شود

ویژه | عملیات ساخت و اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان امیدیه به زودی آغاز می شود

فرماندار شهرستان امیدیه خبرداد : عملیات ساخت و اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی امیدیه به زودی آغاز می شود.   به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شهرستان امیدیه سید مهران رفیعی فرماندار به همراه سلامی معاونت عمرانی فرمانداری با حضور در محل احداث نیروگاه امیدیه رسما زمین محل احداث نیروگاه به

فرماندار شهرستان امیدیه خبرداد : عملیات ساخت و اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی امیدیه به زودی آغاز می شود.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شهرستان امیدیه سید مهران رفیعی فرماندار به همراه سلامی معاونت عمرانی فرمانداری با حضور در محل احداث نیروگاه امیدیه رسما زمین محل احداث نیروگاه به شرکت مپنا مجری طرح واگذار شد ؛ سید رفیعی به مجری طرح اطمینان داد استاندار خوزستان ، نماینده مردم امیدیه در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرستان برای شروع عملیات همکاری لازم را خواهند داشت .

وی در ادامه افزود : نیروگاه سیکل ترکیبی امیدیه ، متشکل از دو واحد گازی و دو واحد بخار به ظرفیت نامی ۵۰۰ مگاوات است.

 

رفیعی اظهارداشت : این پروژه با هدف تأمین برق مطمئن و پایدار شبکه سراسری برق کشور به ویژه استان خوزستان و ایجاد زمینه صدور برق به کشورهای همسایه احداث می‌شود.

 

فرماندار امیدیه در ادامه عنوان کرد : مدت زمان احداث پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی امیدیه ، ۲۲ماه است و بر اساس مفاد قرارداد، شرکت احداث و توسعه نیروگاه‌های مپنا ساخت و اجرای پروژه را برعهده خواهد داشت و مقرر است واحد اول و دوم گازی و سوم و چهارم بخار این نیروگاه تا پیک سال ۱۴۰۲به شبکه سراسری برق سنکرون شود.

 

رفیعی درپایان گفت : نیروگاه سیکل ترکیبی امیدیه ، در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در استان خوزستان، ۱۰کیلومتری غرب شهر امیدیه جنب مسیر امیدیه به ماهشهر قرار دارد.

خبرنگار ناصر حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.