کد خبر : 11599
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 21:07
-

ویژه | اطلاعیه مهم و فوری دکتر اسماعیل جلیلی

ویژه | اطلاعیه مهم و فوری دکتر اسماعیل جلیلی

برای کمک به توسعه و پیشرفت منطقه منتخب اکثریت مردم عزیز در انتخابات دوم اسفند مورد حمایت اینجانب خواهد بود.

ویژه | اطلاعیه مهم و فوری دکتر اسماعیل جلیلی

بسم الله الرحمن الرحیم.

 

 

باطلاع مردم عزیز شهرستانهای مسجدسلیمان لالی اندیکا و هفتکل میرسانم ، در این دوره علیرغم شرایط سختی که برایم عارض شد، با پیشنهاد و اصرار نیروهای ستادی ، وابستگان ، پیشکسوتان و دوستان عزیز برای شرکت در انتخابات این دوره در واپسین ساعات مهلت مقرر در حوزه تهران ثبت نام نمودم، پس از اعلام صلاحیت ها با پیشنهادات انبوه و سیل ارسال پیام ها برای تغییر حوزه انتخابیه، تلاش خود را علی رغم تمام کارشکنی ها برای انتقال پرونده انتخاباتی از طریق وزارت کشور و ستاد اتتخابات برای حوزه مسجدسلیمان لالی اندیکا و هفتکل انجام دادم، لیکن پس از اطلاع جریانهای مخالف حضور اینجانب مجددا” با گزارش های خلاف واقع و تحلیل های دروغین به ایجاد ابهام و شبهه مبنی بر بحرانی شدن انتخابات در صورت انجام این انتقال به شهرستان پرداخته و مانع انتقال و منجر به تلف کردن وقت تا امروز شده است. بنحوی که تا پایان روز چهارشنبه ۲۳ بهمن مهلت قانونی انتقال ، موضوع معلق و بلاتکلیف نگهداشته شد.

از اینکه در پاسخ محبت مردم و برای ادای دینی که به آنها دارم در انتخابات ثبت نام انجام دادم نه تنها ناراحت نیستم بلکه خوشحال و خرسندم، اما از این که برخی افراد از نقش آفرینی مردمی که بدون وابستگی به جریانهای فرصت طلب برای تعیین سرنوشتشان با شور و شوق انتخابات را رقم میزنند، هراسان شده اند که نکند راه برای امیال و خواستهای سیاسی و مالی شان از دست برود، و دست بهر اقدامی با هر توجیهی میزنند، نگران شدم که نکند این اقدامشان موجب دلسردی مردم نسبت به حضور فعال در تعیین سرنوشتشان شود.

لذا برای جلوگیری از سرگردانی مردم در انتخابات، پیش از شروع تبلیغات رسمی ضمن توصیه به حضور آحاد جامعه در انتخابات و انتخاب گزینه مناسب برای مجلس شورای اسلامی، احترام و آرزوی موفقیت برای تمام نامزدهای محترم در حوزه انتخابیه را دارم.

همچنین باستحضار میرسانم، علیرغم میل باطنی ام بیش از این برنامه ی انتقال از حوزه انتخابیه تهران دنبال نخواهم کرد و از ادامه فرایند انتخابات در تهران نیز انصراف میدهم.

در پایان مجددا” از ابراز لطف و محبت بیشماری که در طول سالها و ماه های گذشته و سیل پیام های محبت آمیزی که از ابتدای این دوره از سوی مردم عزیز و شریف، خصوصا” حامیان جوان و بانوان ، اساتید و دانشجویان ، فرهیختگان و فرهنگیان، بزرگان طوایف، خانواده ایثارگران، فعالین سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی نسبت به دعوت اینجانب ابراز شده صمیمانه سپاسگزارم. و از اینکه در روزهای پایانی بدلیل شرایطی ایجاد شده امکان مکالمه با تماس گیرندگان حاصل نشد پوزش میطلبم.

بدیهی است با توجه به احترامی که برای همه نامزدها انتخابات مجلس قائلم و برای حفظ فضای رقابتی از اعلام حمایت فردی خودداری خواهم کرد، قطعا” دوستان عزیز آگاه و مختار به انتخاب هستند و تصمیم شخصی و جمعی همه این عزیزان محترم خواهد بود.

برای کمک به توسعه و پیشرفت منطقه منتخب اکثریت مردم عزیز در انتخابات دوم اسفند مورد حمایت اینجانب خواهد بود.

برای همه نامزدهای انتخاباتی که فرصت حضور در این رقابت را نیافتند نیز آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

با احترام
خادم شما
*اسماعیل جلیلی*
*بیست و سوم بهمن ۱۳۹۸

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.