کد خبر : 23600
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 - 15:01
-

ویژه | اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر در مسجدسلیمان

ویژه | اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر در مسجدسلیمان

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری و حضور افراد متخلف از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع، تا نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر مسجدسلیمان ؛ سرهنگ” علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با هدف شناسایی و برخورد قاطع با سوداگران مرگ در مسجدسلیمان، توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از هماهنگی با مرجع قضائی به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح گفت: عوامل انتظامی موفق به کشف ۱۴۱ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، آلات و ادوات مواد مخدر از جمله ترازوی توزین ، دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر و توقیف دو دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتور سیکلت در این طرح شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در خاتمه با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح، ناامن کردن فضا برای سوداگران و مخلان نظم و امنیت بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری و حضور افراد متخلف از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع، تا نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.