کد خبر : 262
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 - 10:09
-

وضعیت میدان میوه و تره‌بار اهواز به حالت عادی برگشت

وضعیت میدان میوه و تره‌بار اهواز به حالت عادی برگشت

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: میدان میوه و تره‌بار الغدیر اهواز که براثر بالا آمدن سطح آب کانال سلمان دچار آب‌گرفتگی و تخلیه‌شده بود امروز دوباره بازگشایی شد. با اشاره به احداث سیل بند در مسیر میدان الغدیر اهواز اظهار داشت: پس از انجام کار جهادی و شبانه‌روزی توانستیم جلوی سیلاب را گرفته

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: میدان میوه و تره‌بار الغدیر اهواز که براثر بالا آمدن سطح آب کانال سلمان دچار آب‌گرفتگی و تخلیه‌شده بود امروز دوباره بازگشایی شد.

با اشاره به احداث سیل بند در مسیر میدان الغدیر اهواز اظهار داشت: پس از انجام کار جهادی و شبانه‌روزی توانستیم جلوی سیلاب را گرفته و شرایط را به حالت عادی بازگردانیم.

وی افزود: هنگامی‌که شرایط ما بحرانی شد میدان را به یک پارکینگ انتقال دادیم و از شب گذشته شرایط به حالت عادی بازگشت.

ئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز بابیان اینکه در این مسئله همه مسئولان کمک کردند تا مشکل برطرف شد، ادامه داد: در حال حاضر همه غرفه‌داران که شامل ۱۳۰ غرفه است در حال بازگشت به میدان هستند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان کمتر از ۱۰ روز پیش بود که میدان الغدیر اهواز براثر بالا آمدن سطح آب کانال سلمان دچار آب‌گرفتگی و تخلیه‌شده بود. الغدیر تنها میدان فروش عمده میوه و تره‌بار در کلان‌شهر اهواز است و تخلیه آن سبب به وجود آمدن التهاب شدید در بازار میوه و تره‌بار اهواز شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.