کد خبر : 13963
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 فروردین 1399 - 1:17
-

ورود به مناطق حفاظت شده و تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ممنوع شد

ورود به مناطق حفاظت شده و تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ممنوع شد

این تصمیم در راستای کنترل و مهار بیماری کرونا ، قطع زنجیره انتقال و جلوگیری از ازدحام شهروندان در مناطق تحت مدیریت و تفرجگاههای طبیعی اتخاذ گردیده و در این راستا از ورود افراد به مناطق حفاظت شده، پناه گاه حیات وحش ، تالابها و اثر طبیعی ملی تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود و هیچگونه مجوزی برای ورود به این مناطق تحت مدیریت صادر نمی گردد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان؛ بمنظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا ورود گردشگران به مناطق حفاظت شده و تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، ورود گردشگران به مناطق حفاظت شده استان خوزستان ممنوع شد.

محمد جواد اشرفی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان با بیان این مطلب گفت: با توجه به شیوه بیماری کرونا در استان خوزستان و به منظور پیشگیری از گسترش این بیماری و قطع زنجیره انتقال آن ، ورود گردشگران به کلیه مناطق حفاظت شده و تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی ادامه داد این تصمیم در راستای کنترل و مهار بیماری کرونا ، قطع زنجیره انتقال و جلوگیری از ازدحام شهروندان در مناطق تحت مدیریت و تفرجگاههای طبیعی اتخاذ گردیده و در این راستا از ورود افراد به مناطق حفاظت شده، پناه گاه حیات وحش ، تالابها و اثر طبیعی ملی تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود و هیچگونه مجوزی برای ورود به این مناطق تحت مدیریت صادر نمی گردد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به اینکه همه ساله با شروع فصل بهار علاقه مندان به طبیعت و گردشگران زیادی از مناطق تحت مدیریت استان بازدید می کردند گفت: به دلیل شرایط ویژه پیش آمده و شیوع ویروس کرونا ورود به مناطق تحت مدیریت تا اطلاع ثانوی خصوصا در سیزده نوروز ( روزانس با طبیعت) ممنوع خواهد بود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان با تقدیر از تلاشهای شبانه روزی کادر درمانی استان گفت: ما پرسنل محیط‌زیست بعنوان مدافعان طبیعت تلاشهای این عزیزان را فراموش نکرده و در راستای کمک به این عزیزان آماده هرگونه همکاری هستیم.

وی به مردم توصیه کرد بهترین کمک به کادر درمانی کشور این است که به توصیه های بهداشتی و پزشکی آنها توجه شود و در این شرایط در خانه بمانیم تا زنجیره این بیماری هرچه زودتر قطع گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.