کد خبر : 23012
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آبان 1399 - 12:03
-

وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان : ایجاد پتروپالایش بختیاری در مسجدسلیمان بیکاری را پودر خواهد کرد

وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان : ایجاد پتروپالایش بختیاری در مسجدسلیمان بیکاری را پودر خواهد کرد

وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان گفت : ایجاد پتروپالایش بختیاری در مسجدسلیمان بیکاری را پودر خواهد کرد وحید زمانی حموله در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص مشکلات اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان اظهار داشت: فقر و محرومیت مسجدسلیمان و لالی و اندیکا محصول عملکرد یک شب و یک دولت نیست. مجموع سیاست‌های تمام مدیران کشوری

وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان گفت : ایجاد پتروپالایش بختیاری در مسجدسلیمان بیکاری را پودر خواهد کرد

وحید زمانی حموله در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص مشکلات اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان اظهار داشت: فقر و محرومیت مسجدسلیمان و لالی و اندیکا محصول عملکرد یک شب و یک دولت نیست. مجموع سیاست‌های تمام مدیران کشوری و استانی چنین پایان تلخی را برای این تکه از خوزستان رقم زد، که با احداث پتروپالایش بختیاری در شمال استان خوزستان بیکاری در این منطقه ریشه کن خواهد شد.

رئیس شورای شهرستان‌ مسجدسلیمان عنوان کرد: شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان با هدف توسعه صنایع پتروشیمی در منطقه شمال خوزستان احداث شده که از اهداف اصلی می‌توان به ایجاد اشتغال و ارتقاء سطح زندگی ساکنین منطقه محروم ، توسعه در جهت دستیابی به اهداف چشم انداز ۲۰ ساله کشور، توسعه صنایع کشور به خصوص در منطقه شمال استان خوزستان و…. اشاره کرد.

 

وحید زمانی حموله در خصوص نقش مهم یوسف داوودی در پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: دکتر یوسف داودی از بهترین فعالین اقتصادی و صنایع کشور هستند، که یکی از نفرات های اصلی در احداث پتروشیمی مسجدسلیمان در شمال استان خوزستان می‌باشد، یکی از آرمان‌های دکتر یوسف داودی این است که با سود جستن از نیروی جوانان ، دانش مدیران ، تجربه کارآزمودگان ، ثروت زمین ، سرمایه ملی و لطف الهی هر قطره نفت و هر ذره گاز را به کالایی ارزشمند و ارزش آفرین بدل کند ؛ که عمیقا بر این باور هستند که زاگرس سرافراز به اتکای منابع سرشار و مردم توانمندش می تواند بار دیگر منادی آبادانی دیار خود و ملک ایران باشد .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.