کد خبر : 23392
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1399 - 15:06
-

وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان روز مجلس را تبریک گفت

وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان روز مجلس را تبریک گفت

به گزارش شبکه خبری خوزستان،ید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان با صدور پیامی فرارسیدن دهم آذر سالروز شهادت آیت‌الله سیدحسن مدرس و روز مجلس را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم روز دهم آذرماه مصادف است با شهادت آیت الله مدرس و روز

به گزارش شبکه خبری خوزستان،ید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان با صدور پیامی فرارسیدن دهم آذر سالروز شهادت آیت‌الله سیدحسن مدرس و روز مجلس را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز دهم آذرماه مصادف است با شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس. این روز نشانگر نقش و جایگاه مجلس در کشور به عنوان مهمترین عامل تحقق حاکمیت مردم است.

نامگذاری سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس به عنوان روز مجلس نشانگر جایگاه ویژه و برتر دستگاه قانون گذاری کشور و رسالت خطیر نمایندگانی است که امید و آرامش قانونمند را برای ملت به ارمغان می آورند.

مجلس شورای اسلامی تابلوی زیبای ترسیم شده به دست ملتی است که فرزندان خود را با آرای متقن و هوشمندانه به خانه ملت می فرستند تا بتوانند با تدبیر و آگاهی مسیر قانونمندی در کشور را تداوم بخشند

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره روحانی اسوه و مجاهد، شهید آیت‌ الله سیدحسن مدرس فرا رسیدن دهم آذرماه روز مجلس شورای اسلامی را به کلیه نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده، توفیق سربلندی و خدمت روزافزونتان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، از درگاه ایزد منان خواستارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.