هواشناسی هشدار داد؛ خوزستان احتمالا سیلابی می‌شود

اداره کل مدیریت بحران خوزستان با صدور اطلاعیه آنی نسبت به ورود یک سامانه بارشی دراستان هشدار داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی خوزستان سامانه بارش زا به‌تدریج از اواسط روز سه‌شنبه وارد استان شده و تا اواخر پنجشنبه ادامه خواهد داشت. این بارش ها در تمامی نقاط استان

کد خبر : 10425
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دی 1398 - 7:51
هواشناسی هشدار داد؛ خوزستان احتمالا سیلابی می‌شود

اداره کل مدیریت بحران خوزستان با صدور اطلاعیه آنی نسبت به ورود یک سامانه بارشی دراستان هشدار داد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان ، بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی خوزستان سامانه بارش زا به‌تدریج از اواسط روز سه‌شنبه وارد استان شده و تا اواخر پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

این بارش ها در تمامی نقاط استان به‌صورت رگبار،رعدوبرق ،وزش باد متوسط تا شدید،تندباد لحظه‌ای و بارش به شکل برف در ارتفاعات،همچنین پیش‌بینی مواج و طوفانی شدن خلیج‌فارس در مدت مذکور به‌ویژه در روز چهارشنبه خواهد بود.

همچنین اداره کل مدیریت بحران خوزستان ضمن هشدار نسبت به ورود این سامانه به استان و احتمال سیلابی شدن مسیرها به واحدهای تابعه سطح استان و شهرستان اعلام آماده‌باش کرد.
در اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران خوزستان به رانندگان جهت احتیاط لازم در تردد و لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ هنگام تردد از مناطق کوهستانی و برف‌گیر توصیه‌شده است.

همچنین به پرهیز از توقف در اطراف رودخانه‌ها، احتیاط در تردد، اقدامات پیشگیرانه برای سیلاب، تگرگ و صاعقه و اجتناب از تردد با شناورهای سبک در آب‌های جنوبی تأکید شده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.