کد خبر : 14665
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 15:11
-

همت بی نظیر کانون‌های خوزستان در عرصه مبارزه با کووید ۱۹

همت بی نظیر کانون‌های خوزستان در عرصه مبارزه با کووید ۱۹

حجت‌ الاسلام همت‌پور گفت: اقدامات و پویش‌هایی که در ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان رقم خورد شاید در سطح کشور بی نظیر بود. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما، حجت‌الاسلام «مرتضی همت‌پور» در دیدار با خانواده جانباز شهید «سیدابراهیم هانی‌نژاد» در روستای سیدان بخش عقیلی شهرستان گتوند

حجت‌ الاسلام همت‌پور گفت: اقدامات و پویش‌هایی که در ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان رقم خورد شاید در سطح کشور بی نظیر بود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما، حجت‌الاسلام «مرتضی همت‌پور» در دیدار با خانواده جانباز شهید «سیدابراهیم هانی‌نژاد» در روستای سیدان بخش عقیلی شهرستان گتوند اظهارداشت: باید بدانیم که ما هرچه داریم از برکت خون مطهر شهداست و خدمت کردن به خانواده معظم شهدا و در مسیر شهدا قدم برداشتن وظیفه همه مسئولین است.
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان تصریح‌کرد: نگذاریم خانواده معظم شهدا بیش از دیگران دچار رنج و غم باشند و حداقل با سرکشی‌کردن، دیدار با آنها و رفع مشکلات آنان تا حد امکان درکنارشان باشیم. سرکشی به خانواده شهدا و پیگیری امورات و رفع مشکلات آنان یکی از وظایف مسئولان شهرستان، نمایندگان دولت و بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
همت‌پور در بازدید از کانون فرهنگی هنری «قیصر امین پور» گتوند گفت: ما باید بتوانیم با کمترین امکانات، بهترین بهره برداری را داشته باشیم.کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان گتوند همین کار را انجام می‌دهند و برخی کانون‌ها به اندازه یک اداره فرهنگ و ارشاد فعالیت فرهنگی و اجتماعی دارند که این قابله ستایش بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.
وی خاطرنشان کرد: این ایام کرونایی اگر چه تلخی‌هایی داشته و دارد اما یک حلاوت و شیرینی در کنارش هست که همدلی مردم، درکنارهم بودن و دستگیری از نیازمندان، ضدعفونی معابر، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک از جمله این همدلی ها است.
همت پور افزود: اقدامات و پویش‌هایی در ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان رقم خورد که شاید در سطح کشور بی نظیر بود، از جمله پویش «اهدای خون»، «مهر ماندگار»، «نورافشانی محلات در اعیاد شعبانیه» بویژه در نیمه شعبان، «راه اندازی کاروان شادی» و «جشن بزرگ نیمه شعبان».
وی در رابطه با تعطیل شدن فعالیت مساجد، هیئت ها وکانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: مساجد ما بسته نیستند به این معنی که ما تجمع نداریم ولی به صورت آنلاین از طریق فضای مجازی ارتباط با جوانان و نوجوانان حفظ شده و دعا و نیایش به صورت زنده از مسجد بخش می شود. بسیاری از کانون های مساجد اقدام به تهیه میان وعده، شامل میوه، کیک، آبمیوه و سایر خوراکی های بهداشتی نموده و پس از ضدعفونی و بسته بندی تحویل کادر درمانی کردند.
حجت‌الاسلام همت‌پور با اشاره به اهمیت فضای مجازی یادآور شد: به مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد توصیه می‌کنم هر اقدامی انجام می‌دهند رسانه ای شود. نباید از فضای مجازی غفلت کرد.یکی از مهمترین فعالیت‌های کانون های فرهنگی هنری فضای مجازی است. دشمن در فضای مجازی فعالیت‌های زیادی داشته و این وظیفه ماست که در آن جبهه هم فعالیت‌های فراوانی داشته باشیم.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: خوشحالیم که مقام معظم رهبری در سخنرانی نیمه شعبان که به صورت زنده ای که خطاب به ملت ایران داشتند به بحث خوزستان هم اشاره کردند و این چیزی جز زحمات تمام بچه های مساجد استان خوزستان است.
دیدار با امام جمعه شهرستان گتوند، بازدید از کارگاه تولید ماسک کانون فرهنگی هنری قیصر امین پور و شهدای عقیلی روستای سیدان از دیگر برنامه های مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان به شهرستان گتوند بود.
در ادامه «حسن رئیسی» مدیر کانون فرهنگی هنری قیصر امین‌پور و «نسرین محمدزاده» مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای عقیلی هم گزارشی از عملکرد و مشکلات کانون ها ارائه کردند.

همت بی نظیر کانون های خوزستان در عرصه مبارزه با کووید ۱۹ŒØ±•A*…÷Bö¯A²žk@

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.