کد خبر : 21673
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مهر 1399 - 10:58
-

همایش تکریم و تجلیل از بهورزان و پرسنل فوریت های پزشکی در سوسنگرد برگزار شد

همایش تکریم و تجلیل از بهورزان و پرسنل فوریت های پزشکی در سوسنگرد برگزار شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به مناسبت روز بهورز و روز اورژانس و فوریت های پزشکی همایش تکریم و تجلیل از این مدافعان سلامت روز یکشنبه ۲۰ مهرماه در سالن ارشاد سوسنگرد برگزار شد. حجت الاسلام سیدمجید شرفی امام جمعه شهرستان دشت آزادگان گفت خلوص نیت در عمل و اظهار تواضع و فروتنی و

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به مناسبت روز بهورز و روز اورژانس و فوریت های پزشکی همایش تکریم و تجلیل از این مدافعان سلامت روز یکشنبه ۲۰ مهرماه در سالن ارشاد سوسنگرد برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمجید شرفی امام جمعه شهرستان دشت آزادگان گفت خلوص نیت در عمل و اظهار تواضع و فروتنی و اتقان کاری عامل پیشرفت و موفقیت این عزیزان بوده است.

دکترحاتم زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشت آزادگان با تبریک روز بهورز و روز اورژانس و فوریت های پزشکی اظهار داشت که خدمت به مردم شریف روستانشین از الطاف خداوند متعال است که نصیب بهورزان گرامی شده است.

حاتم زاده در ادامه گفت پرسنل زحمتکش فوریت های پزشکی با حضور به موقع خود بر سر بالین بیماران ومجروحان تمام سعی و تلاش خود را جهت نجات بیماران می‌کنند.

مهندس سیدحمیدنجات رئیس مرکز بهداشت شهرستان دشت آزادگان ضمن تبریک روز بهورز و روز اورژانس گفت همکاران بهورز ما سفیران سلامت در روستا هستند که سعی می‌کنیم امکانات لازم را در اختیار آنها قرار دهیم چون این عزیزان لحظه به لحظه در حال پایش سلامت مردم شریف روستانشین هستند.

ناصرحردانی مدیریت فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ شهرستان دشت آزادگان با تبریک روز اورژانس و فوریت های پزشکی گفت همکاران من در پایگاه های شهری و روستایی وجاده ای خدمت به همشهریان عزیز را وظیفه ذاتی خود می‌دانند و گزارشی از فعالیت های کاری خود ارائه داد.

احمد حلیفی به نمایندگی از بهورزان دکلمه ای بسیار زیبایی در وصف حال و روز بهورزان قرائت کردند.

گفتنی است در این مراسم کلیپ تسلیت مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشت آزادگان به مناسبت شهادت اولین شهید از مدافعان سلامت استان خوزستان جناب آقای دکتر عبدالله عسکری پخش شد.

در پایان این همایش به رسم یادبود به بهورزان و پرسنل فوریت های پزشکی هدایایی داده شد.

داوودعبیداوی خبرنگار شبکه خبری خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.