کد خبر : 31153
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 7:57
-

اخبار شادگان

عرفان حسین پور

هشدار | ۱۵ درصد مدارس شهرستان شادگان تخریبی هستند

هشدار | ۱۵ درصد مدارس شهرستان شادگان تخریبی هستند
در چند سال اخیر با حمایت های خوب مسئولان استان خوزستان در در راس آنها مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس استان ، نماینده مردم در مجلس و فرماندار شادگان اقدامات خوبی در زمینه نوسازی مدارس در سطح شهرستان شادگان صورت گرفته است.

شبکه خبری خوزستان | مسئول نوسازی و تجهیزات مدارس شادگان گفت : در حال حاضر ۱۵ درصد مدارس شهرستان شادگان تخریبی هستند و نیاز به نوسازی دارند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان بهزاد جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار ما از شادگان اظهار کرد: مدارس تخریبی شهرستان شادگان حدود ۱۵ درصد می باشد در صورتی که این میانگین در استان ۲۵ درصد است که از این حیث در شهرستان ما در شرایط خوبی قرار دارد.

 

وی افزود : در چند سال اخیر با حمایت های خوب مسئولان استان خوزستان در در راس آنها مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس استان ، نماینده مردم در مجلس و فرماندار شادگان اقدامات خوبی در زمینه نوسازی مدارس در سطح شهرستان شادگان صورت گرفته است.

 

مسئول نوسازی و تجهیزات مدارس شادگان با اشاره به اینکه ۱۵ درصد مدارس شهرستان شادگان نیز تخریبی است ، تصریح کرد : تلاش داریم در سال جاری بخشی از این مشکلات مرتفع کنیم.

 

وی بیان کرد : امیدواریم امسال با تامین اعتبارات لازم و مشارکت خیرین گام‌های خوبی در نوسازی مدارس برداریم.

 

جعفرزاده در پایان گفت : کمک‌های خیرین باعث کشف و درخشش استعدادهای دانش آموزان می‌شود و خیرین مدرسه ساز مصداق صدقه جاریه هستند.

 

خبرنگار ناصر حکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.