کد خبر : 8377
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1398 - 7:53
-

نماینده ولی فقیه در خوزستان: همچنان پیگیر رفع مشکل فاضلاب شهرهای خوزستان هستم

نماینده ولی فقیه در خوزستان: همچنان پیگیر رفع مشکل فاضلاب شهرهای خوزستان هستم

نماینده ولی فقیه در خوزستان: همچنان پیگیر رفع مشکل فاضلاب شهرهای خوزستان هستم نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برطرف شدن معضل فاضلاب، آب و اشتغال سه موضوع مهم و اولویت‌دار خوزستان است. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌عبدالنبی موسوی‌فرد امروز به منظور پیگیری‌ رفع مشکلات مردم کوی

نماینده ولی فقیه در خوزستان: همچنان پیگیر رفع مشکل فاضلاب شهرهای خوزستان هستم

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برطرف شدن معضل فاضلاب، آب و اشتغال سه موضوع مهم و اولویت‌دار خوزستان است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌عبدالنبی موسوی‌فرد امروز به منظور پیگیری‌ رفع مشکلات مردم کوی آخر آسفالت اهواز به این منطقه رفت و در جمع مردم حضور پیدا کرد.

وی در این بازدید و در توضیح خواسته‌های مردم نسبت به معضل اشتغال جوانان منطقه گفت: اگر فرهنگ کار در کشور اصلاح شود مشکل اشتغال را نیز می‌توان برطرف کرد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: در کشوری مثل چین و هند که جمعیت بالایی دارند، چه تعداد از آنها کارمند شرکت‌های دولتی است؟ آنها آموخته‌اند که اشتغال به معنای استخدام شدن در یک شغل دولتی نیست به همین سبب با تغییر نگرش در فرهنگ اشتغال توانستند میزان بیکاری را در کشورهای خود به طور چشمگیری کاهش دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: مشاغل خانگی ظرفیتی برای اشتغال هستند که می‌توان از این نمونه‌ برای کاهش بیکاری و اشتغال جوانان استفاده کرد.
موسوی‌فرد تاکید کرد: کسی که تخصص داشته باشد، محال است که بیکار بماند. باید دید جامعه به چه تخصصی نیاز دارد و جوانان در این زمینه صاحب تخصص و حرفه شوند.

وی درباره پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکل فاضلاب اهواز گفت: اولویت ما در خوزستان بحث فاضلاب شهرهای است. در دیدار اخیر با رهبرمعظم انقلاب موضوع فاضلاب اهواز مطرح شد و ایشان نیز پیگیر برطرف شدن مشکل فاضلاب اهواز هستند؛ همچنین در دیدار استاندار خوزستان با معظم له بر حل مشکل فاضلاب اهواز نیز تاکید شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.