کد خبر : 7594
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 0:44
-

نشستی متفاوت در خصوص مسائل و مشکلات اجتماعی ،سیاسی ،فرهنگی ،اقتصادی بانوان بویژه بانوان سرپرست خانوار

نشستی متفاوت در خصوص مسائل و مشکلات اجتماعی ،سیاسی ،فرهنگی ،اقتصادی بانوان بویژه بانوان سرپرست خانوار

زنان موفق باید حافظ ارزشها و دستاوردهای شهیدان باشند.و به هیچ احدی اجازه سوء استفاده از جایگاه بانوان را نخواهند داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان،نشستی متفاوت در خصوص مسائل و مشکلات اجتماعی ،سیاسی ،فرهنگی ،اقتصادی بانوان بویژه بانوان سرپرست خانوار، روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه ساعت ١٣/٣٠ در آبادان برگزار گردید . زنان, ایـن

زنان موفق باید حافظ ارزشها و دستاوردهای شهیدان باشند.و به هیچ احدی اجازه سوء استفاده از جایگاه بانوان را نخواهند داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان،نشستی متفاوت در خصوص مسائل و مشکلات اجتماعی ،سیاسی ،فرهنگی ،اقتصادی بانوان بویژه بانوان سرپرست خانوار، روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه ساعت ١٣/٣٠ در آبادان برگزار گردید .

زنان, ایـن عنـاصـر فضیلت و ارزشهای الهی دارای بـرکـات زیـادی هستند و به عنـوان نیمـی از جامعه بشریت, همـواره بیشتریـن بار مشکلات را بـر دوش می کشند .

زنان خوزستانی به عنوان اسوه و عنصر عفاف و نجابت, نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگـی ایفـا کـردنـد, بلکه در تثبیت نظام جمهوری اسلامـی و تداوم انقلاب اسلامـی حرف نخست را زدند و با حضـور در صحنه انقلاب اسلامی, تـوطئه های دشمنان را در عرصه های گوناگون فرهنگی, نظامی, اقتصادی, اجتماعی, سیاسـی و … نقـش بـر آب سـاختنـد.

آیات فاطمی اصل در ادامه با اشاره به تاثیر انقلاب در وضعیت بانوان ایرانی افزود : هنر انقلاب اسلامی ایـن بود که زنان جامعه ما را متحول ساخت و در مسیر اسلام و ارزشهای الهی هدایت کرد و از بی هـویتـی و بـی بند و باری و ابتذال که سوغات غرب بـود, به سوی عزت خـواهی, عفاف, درک شخصیت و کمال جـویی و تحول فکری و روحی هدایت کرد و از دون مایگی به اوج انسانیت ارتقا بخشید.

وی در ادامه افزود : زنان مسلمان در انقلاب اسلامی شخصیت و هویت خویـش را یافتند و به مقام و منزلت والای خـویـش پـی بردند و بینـش سیاسـی, فرهنگـی و اجتماعی پیدا کردند.

سرکار خانم دکتر پروانه سهرابی در ادامه افزود : حضور پرشـور در صحنه انقلاب اسلامی از افتخارات بزرگ زنان مسلمان ایـران اسلامـی است و زنان در انقلاب اسلامی, پیشگام و جلـودار نهضت بـودند و در واقع آنان در انقلاب اسلامی نقـش هدایتگری داشتند و با حضور خـویـش در صحنه ، انگیزه با طـاغوت را در مـردهـا و جـوانها به وجـود آوردند.

سرکار خانم دکتر پروین در ادامه مبحث فرمودند؛با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی ( ره ) در خصوص زنان مسلمان وانقلابی ایران افزود : زنان مومن وانقلابی ایران شیردل و شجاع ، مظهر حجب و عفاف ، مظهر خلوص و تربیت شده اسلام هستند .

دکتر پروین در ادامه افزود برگزاری نشست های مستمر در حوزه بانوان می تواند در احصا مسائل و مشکلات بانوان و بالطبع رفع این مشکلات موثر باشد .

پروین در پایان زنان نیمی از جمعیت مردان را تشکیل میدهند،و باید تمام همت خود را برای توسعه و اصلاح امور بکار ببرند.

 

روابط عمومی سلامتکده آیات طب اروند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.