نجات ۲۳ شهروند در حادثه آتش سوزی مجتمع مسکونی کیانپارس توسط آتش نشانان اهوازی

شبکه خبری خوزستان | آتش نشانان آتش سوزی واحد طبقه پنجم مجتمع مسکونی پنج طبقه در کیانپارس خیابان یک غربی فاز ۲ را مهارکردند و ۲۳ نفر از ساکنین ‌‌را نجات دادند.

کد خبر : 20909
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 19:43
نجات ۲۳ شهروند در حادثه آتش سوزی مجتمع مسکونی کیانپارس توسط آتش نشانان اهوازی

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، مهندس ابراهیم قنبری که به همراه معاونین درمحل حادثه حضور داشت، بیان کرد: پنجم مهر ماه سال جاری ساعت ۱۵ و هشت دقیقه طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی مجتمع مسکونی پنج طبقه در کیانپارس خیابان یک غربی فاز۲ اطلاع رسانی شد و آتش نشانان همزمان از پنج ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

وی تصریح کرد: یک واحد مسکونی در طبقه پنجم مجتمع مسکونی دچار حریق شد و دود بسیار غلیظی طبقات ساختمان را فراگرفته بود.

 

 

مهندس قنبری افزود: آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی واستفاده از لوله های آبرسان مشغول مهار شعله های آتش شدند و همزمان گروه نجات آتش نشانان پس از جستجو برای خارج کردن ساکنین و افراد گرفتار در میان دود از راهروها و واحد های مسکونی موفق شدند ۲۳ نفر از ساکنین را از ساختمان خارج کنند.

 

 

وی توضیح داد : در اثر این حادثه یکی از ساکنین که یک زن ۵۰ ساله بود و همچنین یکی از آتش نشانان در حین اجرای عملیات مصدوم شدند که به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

 

 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه علت آتش سوزی اتصال برق کولر ۲ تیکه بوده است، اظهار کرد ؛ آتش نشانان در ساعت ۱۷ و هشت دقیقه پایان عملیات را اعلام کردند و به ایستگاه بازگشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل