کد خبر : 27542
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 - 8:04
-

روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان

نانوایی های فعال و مورد رضایت مردم،باید تشویق شوند

نانوایی های فعال و مورد رضایت مردم،باید تشویق شوند

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان؛ ظهر امروز(یکشنبه)با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات،جلسه شورای آرد و نان این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت معلم،گفت:یکی از مسائل مهمی که در شهرستان باید مدیریت و بازنگری شود

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان؛ ظهر امروز(یکشنبه)با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات،جلسه شورای آرد و نان این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت معلم،گفت:یکی از مسائل مهمی که در شهرستان باید مدیریت و بازنگری شود بحث توزیع آرد است و انتظار داریم ادارات ذیربط نظارت خود را بر شیوه پخت و پز نانوایی ها تشدید کنند.
وی ادامه داد:باید نانوایی های فعالی که در بحث کیفیت مورد رضایت مردم هستند،شناسایی و تشویق شوند و در مقابل سهمیه نانوایی های نیمه فعال یا غیر فعال کسر یا قطع شوند.
پاکدل افزود:ادارات ذیربط باید نظارت خود را بصورت مستمر انجام دهند و ماهانه آمار سهمیه نانوایی ها را گزارش و رصد کنند و واحدهای صنفی متخلف به تعزیرات معرفی شوند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.