کد خبر : 10179
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 دی 1398 - 21:20
-

معاون وزیر نفت: فاز دوم پتروشیمی تخت جمشید با فناوری ایرانی ساخته شده است

معاون وزیر نفت: فاز دوم پتروشیمی تخت جمشید با فناوری ایرانی ساخته شده است

یکی از امتیازات بالای این طرح دانش فنی بالای ایرانی بوده و در ایرانی سازی پروژه ها به شدت تلاش خود را خواهیم کرد و این پروژه مثتاق ایرانی سازی پروژه های پتروشیمی بوده است.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: یکی از امتیازات بالای فاز دوم پتروشیمی تخت جمشید دانش فنی بالای ایرانی بوده و در ایرانی سازی پروژه ها به شدت تلاش خود را خواهیم کرد و این پروژه مثتاق ایرانی سازی پروژه های پتروشیمی بوده است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان ، بهزاد محمدی در حاشیه افتتاح فاز دوم پتروشیمی تخت جمشید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه فاز دوم پتروشیمی تخت جمشید امروز افتتاح شد که می‌شود گفت ۵۷ طرح تولیدی پتروشیمی و اولین طرح از طرح‌های جهش دوم توسعه صنعت پتروشیمی است.

وی افزود: یکی از امتیازات بالای این طرح دانش فنی بالای ایرانی بوده و در ایرانی سازی پروژه ها به شدت تلاش خود را خواهیم کرد و این پروژه مثتاق ایرانی سازی پروژه های پتروشیمی بوده است.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی بخاطرنشان کرد: همزمان ۱۰ نوع کاتالیست امروز قرار داد تجاری سازی با شرکت‌های متعدد بسته شد و ما در حوزه کاتالیست به سمت خودکفایی ایرانی پیش خواهیم رفت.

بندرماهشهر یکی از قطبهای اصلی صنعت پتروشیمی در ایران است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.