کد خبر : 6041
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1398 - 19:12
-

معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان خبر داد: ۱۲۵ موکب در موقعیت مواکب آبادان آماده پذیرایی از زائران هستند

معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان خبر داد:  ۱۲۵ موکب در موقعیت مواکب آبادان آماده پذیرایی از زائران هستند

محمد طاهری معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان از استقرار ۱۲۵ موکب در موقعیت مواکب آبادان در مرز شلمچه برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی خبر داد. به گزارش خبرنگارما در شهرستان آبادان وی در این خصوص اظهارکرد: کار استقرار موکب های آبادان به پایان رسیده و عزیزان خادم الحسین آماده پذیرایی از زائرین محترم هستند.امروز

محمد طاهری معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان از استقرار ۱۲۵ موکب در موقعیت مواکب آبادان در مرز شلمچه برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگارما در شهرستان آبادان وی در این خصوص اظهارکرد:
کار استقرار موکب های آبادان به پایان رسیده و عزیزان خادم الحسین آماده پذیرایی از زائرین محترم هستند.امروز نیز فضای پشت مواکب به منظور ساخت پارکینگ جهت استفاده موکب داران تسطیح خواهد شد.
طاهری از سهمیه آب آشامیدنی مواکب افزود:هر روز دو تانکر آب شامیدنی تصفیه به میزان ۱۶ هزار لیتر به مواکب خدمات رسانی می کنند. این سهمیه به غیر از سهمیه ی آب های بسته بندی معدنی می باشد.
معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان ادامه داد:عملیات لوله کشی آب، نصب سرویس های بهداشتی و حمام پایان پذیرفته است و آماده استفاده می باشند. خودروهای فوریتهای پزشکی، آتش نشانی و حمل پسماند نیز در محل مستقر می باشند.
وی در پایان از همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان آبادان برای مشارکت در آماده سازی مواکب موقعیت آبادان در مرز شلمچه قدردانی کرد. خبرنگار/حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.