کد خبر : 11058
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 - 19:04
-

معاون دانشکده علوم پزشکی شوشتر خبر داد: پایش گردشگران خارجی برای پیشگیری از انتقال کرونا

معاون دانشکده علوم پزشکی شوشتر خبر داد: پایش گردشگران خارجی برای پیشگیری از انتقال کرونا

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر از پایش تمامی گردشگران خارجی و بازدیدکنندگان از سازه‌های آبی و تاریخی شوشتر برای پیشگیری از انتقال کرونا ویروس خبر داد. دکتر نایب فدایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور چین و ادامه سفر گردشگران خارجی به شوشتر اظهار کرد: جلساتی با مسئولین

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر از پایش تمامی گردشگران خارجی و بازدیدکنندگان از سازه‌های آبی و تاریخی شوشتر برای پیشگیری از انتقال کرونا ویروس خبر داد.

دکتر نایب فدایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور چین و ادامه سفر گردشگران خارجی به شوشتر اظهار کرد: جلساتی با مسئولین میراث فرهنگی و گردشگری، پایگاه سازه‌های جهانی، صاحبان هتل‌ها و لیدرهای تورهای گردشگری در شوشتر برگزار و هماهنگی‌های لازم انجام شده و راه‌های انتقال و ماهیت این بیماری به آن‌ها توضیح داده شده است.

وی افزود: مقرر شده به محض حضور گردشگر خارجی در این مراکز، موضوع به ما اطلاع‌رسانی و تیم‌های سلامت گردشگران به محل مورد نظر اعزام شوند تا تمامی بازدیدکنندگان، مطابق دستورالعمل وزارت بهداشت مورد پایش و ارزیابی قرار گیرند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به آماده‌باش واحدهای تابعه این دانشکده در خصوص هشدارهای ورود احتمالی کرونا ویروس، افزود: در روزهای اخیر تیم‌های سلامت در دو نوبت صبح و عصر در سازه‌های آبی و تاریخی شوشتر مستقر شده‌اند و تمامی گردشگران خارجی و بازدیدکنندگان از این اماکن را از نظر کرونا ویروس پایش و کارت سلامت آن‌ها را صادر می‌کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.