کد خبر : 32705
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1400 - 21:22
-

مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در سوسنگرد برگزار شد

مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در سوسنگرد برگزار شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار کانون بسیج رسانه سردار شهید فرشاد حسونی زاده شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشنی با حضور بانوان سوسنگردی و با همکاری بسیج جامعه زنان و کانون پرورش فکری در سالن سپاه ناحیه دشت آزادگان برگزار شد. سروان

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار کانون بسیج رسانه سردار شهید فرشاد حسونی زاده شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشنی با حضور بانوان سوسنگردی و با همکاری بسیج جامعه زنان و کانون پرورش فکری در سالن سپاه ناحیه دشت آزادگان برگزار شد.

سروان ناصر سودای پور جانشین فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان در سخنان خود گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها افتخاری برای اسلام و دنیا هستند و بانویی بسیار با ایمان متعهدو شجاع بود که در همه عرصه به معنای کامل حضوری باتقوا و تاثیرگذاری داشتند که همه زنان باید از او‌ و زندگی کوتاه اما پر بارش ایشان الهام بگیرند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان در ادامه گفت: بانوان جامعه ما با تأسی از بانوی دو عالم بی بی حضرت زهرا سلام الله علیها باید عفت را در تمام ابعاد زندگی خود جاری و ساری نمایند و نگذاریم دشمن ارزش‌های ما را بگیرد این خطر بسیار بزرگ است نگذاریم ارزش‌ها کمرنگ شود اسلام نگاه ویژه‌ای به زنان دارد در حالی که نگاه غرب به زن نگاه ابزاری است.

زینب بوحمید استادیار جامعه زنان دشت آزادگان در صحبت های خود گفت: واژه مادر همان تجمع تمام واژه های مثبت و محبت آمیز است باید تلاش شود با تکیه بر تعالیم همه معصومین و توسل به ارواح طیبه آنها، ظرفیتی در خودمان به وجود بیاوریم تا افراد موثر و تحول آفرینی همچون حضرت فاطمه زهرا(س) باشیم.

این استادیار جامعه زنان در ادامه گفت: فاطمه زهرا(س) فجر درخشانى است که از گریبان او، خورشید امامت و ولایت و نبوت درخشیده است و آسمان بلند و رفیعى است که در آغوش آن، ستاره‏هاى فروزان ولایت قرار گرفته است که الگو پذیری ازشخصیت بی بدیل دخت نبی اکرم صل الله علیه و آله وسلم برای همه زنان مایه آرامش دنیوی و سعادت آخروی می باشد.

در ادامه این جشن برنامه های متنوعی همچون توزیع و اهدایی کتاب ، برگزاری نمایشگاه ریحانه النبی (ص) ، برگزاری مسابقه نقاشی، اجرای برنامه های شاد، مداحی وشعر خوانی، ایستگاه صلواتی و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه نقاشی و تقدیر از بانوان انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.