کد خبر : 29281
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 8:11
-

مدیر ستاد فهما خوزستان: با ترویج سیره حسینی (ع) به سبک زندگی اسلامی نزدیک‌تر شویم

مدیر ستاد فهما خوزستان: با ترویج سیره حسینی (ع) به سبک زندگی اسلامی نزدیک‌تر شویم

مدیر ستاد فهما خوزستان: با ترویج سیره حسینی (ع) به سبک زندگی اسلامی نزدیک‌تر شویم حجت‌الاسلام همت‌پور ماه‌های محرم و صفر را بهار خرد و عواطف دینی دانست و گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و تعظیم شعائر الهی است و با ترویج سیره حسینی (ع) می‌توانیم به سبک

مدیر ستاد فهما خوزستان:
با ترویج سیره حسینی (ع) به سبک زندگی اسلامی نزدیک‌تر شویم

حجت‌الاسلام همت‌پور ماه‌های محرم و صفر را بهار خرد و عواطف دینی دانست و گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و تعظیم شعائر الهی است و با ترویج سیره حسینی (ع) می‌توانیم به سبک زندگی اسلامی نزدیک‌تر شویم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در دیدار با خادمین و سوگواران عزاداری امام حسین (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) کوی نفت اهواز اظهار کرد: محرم و صفر بهار خرد و عواطف دینی است.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: در این ماه‌های بزرگ که فرصتی برای تعظیم شعائر الهی و دینی است باید از قرآن و عترت در راستای تحکیم بنیان خانواده بیش از پیش بهره ببریم.
 
وی ماه محرم را بهترین فرصت برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد دانست و اضافه کرد: در این ماه مردم با هر سبیقه سیاسی و فرهنگی زیر پرچم سیدالشهدا (ع) گردهم می‌آیند و برای مظلومیت اهل بیت (ع) سوگواری می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام همت‌پور تصریح کرد: خطبا و مداحان اهل بیت (ع) در دهه اول محرم وظیفه سنگینی بر عهده دارند و با توجه به شرایط کرونایی و حفظ ضوابط بهداشتی می‌توانند عوامل نهضت سیدالشهدا (ع) را که مقابله با ظلم، فساد و بدعت‌ها و همچنین احیای امر به معروف و نهی از منکر بود را برای جوانان و نوجوانان بازگو کنند.
 
وی در پایان یاد آور شد: امیدواریم با ترویج سیره حسینی (ع) بتوانیم به سبک زندگی اسلامی نزدیک‌تر شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.