کد خبر : 23214
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 - 9:47
-

مدیر جهادکشاورزی امیدیه خبر داد: کشت گندم پاییزه در شهرستان امیدیه

مدیر جهادکشاورزی امیدیه خبر داد: کشت گندم پاییزه در شهرستان امیدیه

شبکه خبری خوزستان | مدیر جهادکشاورزی امیدیه خبر داد: کشت گندم پاییزه در شهرستان امیدیه   به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از امیدیه مدیر جهاد کشاورزی امیدیه از آغاز کشت گندم پاییزه در این شهرستان خبر داد.   سید داود علوی فرد مدیر جهاد کشاورزی امیدیه اظهارکرد: کشت گندم پاییزه

شبکه خبری خوزستان | مدیر جهادکشاورزی امیدیه خبر داد: کشت گندم پاییزه در شهرستان امیدیه

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از امیدیه مدیر جهاد کشاورزی امیدیه از آغاز کشت گندم پاییزه در این شهرستان خبر داد.

 

سید داود علوی فرد مدیر جهاد کشاورزی امیدیه اظهارکرد: کشت گندم پاییزه در امیدیه از ابتدای آبان آغاز شده و تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: در سال زراعی جاری در نظر داریم با مشارکت کشاورزان سطحی معادل ۱۲ هزارهکتار گندم در سطح شهرستان کشت نماییم.

 

مدیر جهاد کشاورزی امیدیه عمده ارقام گندم کشت شده را ارقام چمران ٢و مهرگان ذکر کرد و عنوان کرد: استفاده کشاورزان از بذرهای اصلاح شده و عاری از علف هرز و با قابلیت تولید فراوان، رعایت تناوب، عمق کاشت، تراکم بذر، آبیاری بموقع و استفاده از ادوات کشت مکانیزه ازجمله عوامل تاثیرگذار تولید است.

 

علوی فرد ادامه داد: با بیان اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته نهاده های کشاورزی مورد نیاز شامل بذر، کود جهت کشت پائیزه شهرستان به میزان مصوب تامین و تدارک دیده شده است.:مدیرجهادکشاورزی امیدیه عنوان درپایان گفت: از ابتدای فصل کشت پاییزه تا به امروز بیش ۱۳۰۰تن از انواع بذر گندم و ۶۵۰ تن کود اوره تهیه ودر اختیار بهره برداران قرار گرفته است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.