لزوم ایمن سازی راههای برون و درون شهری شهرستان شادگان با توجه به موج دوم سفرهای نوروزی

  به گزارش خبرنگارماازشادگان،جمال صالح زاده سرپرست فرمانداری شادگان در جلسه ترافیک شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: همه اعضای شورای ترافیک باتوجه به مسافرت‌های نوروزی آمادگی کامل را جهت اجرای مصوبات جلسه در راستای کاهش بار ترافیکی و روان‌سازی آن در شهر را به بهترین شکل ممکن داشته باشند. رئیس شورای ترافیک

کد خبر : 34038
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردین 1401 - 17:59
لزوم ایمن سازی راههای برون و درون شهری شهرستان شادگان با توجه به موج دوم سفرهای نوروزی

 

به گزارش خبرنگارماازشادگان،جمال صالح زاده سرپرست فرمانداری شادگان در جلسه ترافیک شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: همه اعضای شورای ترافیک باتوجه به مسافرت‌های نوروزی آمادگی کامل را جهت اجرای مصوبات جلسه در راستای کاهش بار ترافیکی و روان‌سازی آن در شهر را به بهترین شکل ممکن داشته باشند.

رئیس شورای ترافیک شادگان افزود: با توجه به موج دوم سفرهای نوروزی و میزبانی شادگان در ایام تعطیلات از مسافرین و گردشگران از نقاط مختلف کشور، اعضا شورای ترافیک باید نسبت به ایمن سازی معابر شهری وحومه شهری، بهسازی تجهیزات و تابلو‌های راهنمایی و رانندگی جاده‌ای، بهسازی آسفالت معابر شهری و رفع نقاط حادثه خیز برنامه‌ریزی و اقدام نمایند.

 

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: شهرستان به لحاظ جذابیت‌های سیاحتی و گردشگری یکی از مناطق پرترافیک در ایام نوروز است و اعضای شورای ترافیک آمادگی لازم را جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به گردشگران و مسافرین نوروزی در ایام مذکور را داشته باشند.

صالح زاده با اشاره به افزایش تعداد سفرهای نوروزی به این شهرستان گفت: طبق آمارهای اعلام شده آمار تصادفات از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون نسبت به سال های گذشته کاهش پیدا کرده است .

 

وی در پایان تاکید کرد:با توجه به تعطیلات طی روز های آتی رانندگان سرعت مطمئنه و مقررات رهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.