کد خبر : 29622
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400 - 6:11
-

رئیس حوزه قضایی هندیجان خبرداد:

مصطفی شکیبافر

لزوم استفاده حداکثری اصحاب دعوی از ظرفیت های خدمات الکترونیکی قضایی در ایام بیماری کرونا

لزوم استفاده حداکثری اصحاب دعوی از ظرفیت های خدمات الکترونیکی قضایی در ایام بیماری کرونا

رئیس حوزه قضایی هندیجان خبرداد: لزوم استفاده حداکثری اصحاب دعوی از ظرفیت های خدمات الکترونیکی قضایی در ایام بیماری کرونا رئیس حوزه قضایی هندیجان بر لزوم استفاده حداکثری اصحاب دعوی از ظرفیت های قانونی با هدف تسهیل ارائه خدمات الکترونیکی به مراجعان و کاهش مراجعات فیزیکی به مراکز قضایی در ایام همه گیری بیماری کرونا تاکید

رئیس حوزه قضایی هندیجان خبرداد:
لزوم استفاده حداکثری اصحاب دعوی از ظرفیت های خدمات الکترونیکی قضایی در ایام بیماری کرونا
رئیس حوزه قضایی هندیجان بر لزوم استفاده حداکثری اصحاب دعوی از ظرفیت های قانونی با هدف تسهیل ارائه خدمات الکترونیکی به مراجعان و کاهش مراجعات فیزیکی به مراکز قضایی در ایام همه گیری بیماری کرونا تاکید کرد.
سیدمحمود هاشمی رئیس حوزه قضایی هندیجان در گفتگو باخبرنگارمادرهندیجان ، با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا و لزوم جلوگیری ازهر گونه تجمع در دادگستری این شهرستان اظهار کرد: برای کاهش مراجعه به مراکز قضایی و جهت رسیدگی پرونده ها ازطریق دفاتر دفاترخدمات الکترونیک قضایی انجام می شود.
وی افزود: فعالیت دفاتر الکترونیک قضایی گامی مؤثر در غلبه بر اطاله دادرسی بوده و برای جلوگیری از حضور مکرر شهروندان و روستائیان برای ثبت دادخواست اثرگذار است.
رئیس حوزه قضایی هندیجان ادامه داد: توسعه خدمات قضایی، کاهش اطاله دادرسی، شفاف‌سازی و افزایش قدرت پاسخگویی به مراجعه کنندگان از اهداف راه‌اندازی دفاتر خدماتی الکترونیک قضایی است.
هاشمی عنوان داشت: با راه‌اندازی این دفاتر از مراجعه مستقیم در ابتدای کار به مراجع قضایی جلوگیری می شود و اصحاب دعوی از منزل خود میتوانند روند اقدامات پرونده خود را پیگیری کنند و در این راستا تمام مراحل در پرونده‌ها نیز از طریق پیامک به اطلاع طرفین پرونده می‌رسد. رئیس حوزه قضایی هندیجان درپایان باتاکید به شهروندان هندیجان گفت:ازشهروندان درخواست داریم ازحضوردرمراسمات عزاداری وجشن هاو مراسم درقبرستان های شمالی وجنوبی باتوجه به شرایط کنونی کرونایی درکشور وشهرستان هندیجان جداخوداری نمایند تاشاهدافزایش این بیماری درشهرستان نباشیم.خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.