کد خبر : 22215
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 - 20:47
-

قفل تعطیلی بر اماکن ورزشی شوشتر تا اطلاع ثانوی

قفل تعطیلی بر اماکن ورزشی شوشتر تا اطلاع ثانوی

قفل تعطیلی بر اماکن ورزشی شوشتر تا اطلاع ثانوی رئیس اداره ورزش و جوانان شوشتر با اشاره به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا و دستور فرماندار و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: برای جلوگیری از ابتلای ورزشکاران به کرونا کلیه سالن‌های ورزشی، باشگاه‌ها و استخرها تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

قفل تعطیلی بر اماکن ورزشی شوشتر تا اطلاع ثانوی

رئیس اداره ورزش و جوانان شوشتر با اشاره به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا و دستور فرماندار و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: برای جلوگیری از ابتلای ورزشکاران به کرونا کلیه سالن‌های ورزشی، باشگاه‌ها و استخرها تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش خوز پرس ، علیرضا شیخی دکانسید اظهار کرد: با توجه به گسترش انتشار ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از فراگیر شدن این ویروس تمامی اماکن ورزشی خصوصی و دولتی این شهرستان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت ورزشکاران تا اطلاع ثانوی تعطیل  است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: این تصمیم به منظور پیشگیری از گسترش و سرایت ویروس کرونا و با توجه به ضرورت سلامت جسمی ورزشکاران اتخاذ شده است و در صورت فعالیت این مکان‌های ورزشی پلمب می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.