کد خبر : 8582
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 - 11:49
-

فرمانده سپاه ‌استان خوزستان: هزینه تسلیم به مراتب از مقاومت بیشتر است‌

فرمانده سپاه ‌استان خوزستان: هزینه تسلیم به مراتب از مقاومت بیشتر است‌

فرمانده سپاه ‌استان خوزستان: هزینه تسلیم به مراتب از مقاومت بیشتر است‌ فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند‌ هزینه تسلیم بسیار بالاتر مقاومت است؛ در این باره شهدا این فرموده مقام معظم رهبری را در دفاع مقدس تحقق بخشیدند. به گزارش شبکه خبری

فرمانده سپاه ‌استان خوزستان: هزینه تسلیم به مراتب از مقاومت بیشتر است‌

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند‌ هزینه تسلیم بسیار بالاتر مقاومت است؛ در این باره شهدا این فرموده مقام معظم رهبری را در دفاع مقدس تحقق بخشیدند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در یادواره ۵۷ شهید شهرامام (ره) دزفول که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس‌ اظهار داشت: شهر امام (ره) و سایر نقاط بخش مرکزی دزفول شهیدانی نظیر فرمانده «کرمعلی خسروآبادی» تقدیم اسلام کرده‌اند که شبانه‌روزی در حال خدمت به مردم بو‌دند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با اشاره به رشادت، ایثارگری و مقاومت شهدا، گفت: شهدا با کمترین امکانات و تجهیزات برای دفاع از ناموس، عزت و شرف جمهوری اسلامی وارد صحنه نبرد با دشمن شدند.
شاهوارپور به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند هزینه تسلیم بسیار بالاتر مقاومت است در این باره شهدا این فرموده مقام معظم را در دفاع مقدس تحقق بخشیدند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دشمن در جنگ تحمیلی، براندازی نظام جمهوری اسلامی بود، افزود: دشمن بعد از ناتوانی خود از براندازی نظام جمهوری تلاش کرد جمهوری اسلامی را مهار کند.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه رمز پیروزی جمهوری اسلامی در دوران جنگ تحمیلی شهادت‌طلبی بود، افزود: روحیه شهادت طلبی در بین رزمندگان معادلات دشمن را علیه نظام جمهوری بر هم زد.

شاهوارپور به ایجاد داعش برای مقابل با جمهوری اسلامی اشاره کرد، گفت: شهدای مدافع حرم بار دیگر وارد صحنه شدند و داعش را نابود کردند.

وی تلاش‌ها و توطئه های ‌دشمن علیه ‌جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: امروزه هویت ملت‌ها اهمیت فراوانی دارد و خط قرمر ملت‌ها‌ست؛ لذا دشمن بدنام کردن جمهوری اسلامی را از لبنان، عراق و داخل کشور آغاز کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، برگزاری یادواره‌های شهدا را ارزشمند دانست، افزود: وحدت و اتحاد مردم دشمنان را نا امید خواهد کرد؛ دولت‌مردان باید قدر مردم را بدانند و مسائل مشکلات مردم را رفع کنند.

انتهای پیام۳۳۷/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.