کد خبر : 9172
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 - 13:37
-

فرمانده سپاه خوزستان: برخی از خواص در فتنه ۸۸ از قطار انقلاب خارج شدند

فرمانده سپاه خوزستان: برخی از خواص در فتنه ۸۸ از قطار انقلاب خارج شدند

فرمانده سپاه ‌خوزستان گفت: در فتنه ۸۸ برخی خواص از قطار انقلاب خارج شدند و به زبان گویای دشمن تبدیل شدند در صورتی‌ که امام و انقلاب آن‌ها را از سیاه‌چاله‌های ساواک نجات دادند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، سردار حسن شاهوار پور در همایش گرامیداشت سالروز ۹ دی

فرمانده سپاه ‌خوزستان گفت: در فتنه ۸۸ برخی خواص از قطار انقلاب خارج شدند و به زبان گویای دشمن تبدیل شدند در صورتی‌ که امام و انقلاب آن‌ها را از سیاه‌چاله‌های ساواک نجات دادند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، سردار حسن شاهوار پور در همایش گرامیداشت سالروز ۹ دی در اهواز بابیان این‌که از این حادثه ۱۰ سال می‌گذرد اما نکته مهم فراگیری درس‌های این اتفاق است اظهار داشت: تاریخ یک قرن گذشته ایران نشان از یک شاخصه برجسته در بین مردم دارد که آن شاخصه بیگانه‌ستیزی و مبارزه با استکبار مردم ایران است.

وی افزود: نخستین مقطعی که ملت ما برای برون‌رفت از حکومت ستم‌شاهی قیام کرد با محوریت روحانیت و نقش دین را در حوزه سیاسی نشان داد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(ع) خوزستان گفت:‌ در دوران انقلاب مشروطه نقش روحانیت و دین مؤثر بود اما به دلیل بی‌بصیرتی مردم این انقلاب شکست خورد تا مردم بار دیگر حکومت دیکتاتوری را تجربه کنند.

سردار شاهوار‌پور عنوان کرد: یک جریان سومی به نام انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) شکل گرفت که دشمن همواره دو تهدید پرشدت و کم‌شدت را برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران در پیش گرفت. نمونه بارز تهدید پرشدت جنگ ۸ سال دفاع مقدس بود که در آن زمان حضور بنی‌صدر در جایگاه ریاست جمهوری فضای بسیار خوبی بود چراکه بنی‌صدر یک فضای دوگانه در جامعه به وجود آورد.

وی بابیان این‌که در آن زمان دو ابرقدرت شرق و غرب در براندازی انقلاب اسلامی ایران متحد شده بودند عنوان کرد: دشمن با شکست در جنگ رویکرد خود را به سمت تهدیدات کم شدت یا همان جنگ نرم برد که در این رویکرد دشمن همواره منتظر فرصت‌هایی است که جامعه هدف برای آن آماده کند.
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(ع) خوزستان اظهار داشت: برخی از قطار انقلاب خارج شدند و به زبان گویای دشمن تبدیل شدند در صورتی‌ که امام و انقلاب آن‌ها را از سیاه‌چاله‌های ساواک نجات دادند.

سردار شاهوار‌پور با بیان اینکه یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب سهیم کردن مردم در تعیین سرنوشت مملکت بود، گفت: در حادثه سال ۸۸ در ظاهر اعتراضات به نتیجه انتخابات بود اما باوجود این‌که مقام معظم رهبری فرصت ۲ هفته‌ای برای شکایت به نتایج انتخابات تعیین کردند عده‌ای خواستار ابطال کامل انتخابات شدند.

انتهای پیام/۳۳۱/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.