فرماندار شهرستان امیدیه برگزاری برنامه‌های هفته بسیج شهرستان امیدیه را تشریح کرد

فرماندارشهرستان امیدیه برگزاری برنامه‌های هفته بسیج شهرستان امیدیه راتشریح کرد:   جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج شهرستان امیدیه به ریاست دکتر سید مهران رفیعی فرماندار و با حضور مسئولان دستگاه‌ها و ادارات این شهرستان در فرمانداری برگزار شد. به گزارش خبرنگارمااز شهرستان امیدیه دکتر سید مهران رفیعی در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر

کد خبر : 22942
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399 - 10:38
فرماندار شهرستان امیدیه برگزاری برنامه‌های هفته بسیج شهرستان امیدیه را تشریح کرد

فرماندارشهرستان امیدیه برگزاری برنامه‌های هفته بسیج شهرستان امیدیه راتشریح کرد:

 

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج شهرستان امیدیه به ریاست دکتر سید مهران رفیعی فرماندار و با حضور مسئولان دستگاه‌ها و ادارات این شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگارمااز شهرستان امیدیه دکتر سید مهران رفیعی در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروهای بسیج در امر سازندگی ، مسائل امنیتی ، بحران کم آبی ، سیل و مقابله با بیماری کرونا اظهارکرد: امیدواریم با همکاری نیروی مقاومت بسیج و دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان اقدامات مؤثری درزمینهٔ خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی در این شهرستان گام برداریم.

وی افزود: ازخودگذشتگی بسیجیان از ابتدای تشکیل بسیج تاکنون باعث پیشبرد اهداف نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شده است.

فرماندارامیدیه ادامه داد: بسیجیان همواره یار و همراه نظام و انقلاب بوده‌اند و حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف پیشرفت روزافزون در آن عرصه را به وجود آورده و مسئولان دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان باید تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه مراسم‌های هفته بسیج به‌کارگیرند.

دکتر سید رفیعی به ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب نیروی مقاومت بسیج در شهرستان امیدیه اشاره و بیان کرد : امیدواریم با همکاری متقابل نیروی مقاومت بسیج با دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان بتوانیم با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی گام‌های مؤثری درزمینهٔ رشد و توسعه شهرستان برداریم.

فرماندارامیدیه درپایان گفت: دیدار با خانواده شهداء ، تهیه بسته های معیشتی ، غبار روبی گلزار شهداء ، آذین بندی خیابانهای شهر و سر درب ادارات و چندین برنامه دیگر در هفته بسیج درشهرستان برگزارمیگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.