کد خبر : 14415
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 فروردین 1399 - 21:55
-

فرماندار شادگان گفت: ۹۲ درصد جمعیت شهرستان شادگان از نظر علائم بیماری کرونا به صورت تلفنی غربالگری شده اند

فرماندار شادگان گفت: ۹۲ درصد جمعیت شهرستان شادگان از نظر علائم بیماری کرونا به صورت تلفنی غربالگری شده اند

:فرماندار شادگان خبرداد : ۹۲ درصد جمعیت شهرستان شادگان از نظر علائم کرونا غربالگری شدند. فرماندار شادگان گفت: ۹۲ درصد جمعیت شهرستان شادگان از نظر علائم بیماری کرونا به صورت تلفنی غربالگری شده اند. سعید حاجیان شامگاه پنج شنبه در گفتگو با خبرنگارما درشادگان اظهار کرد: تاکنون ۹۲ درصد از جمعیت شهرستان در سامانه غربالگری

:فرماندار شادگان خبرداد :

۹۲ درصد جمعیت شهرستان شادگان از نظر علائم کرونا غربالگری شدند.
فرماندار شادگان گفت: ۹۲ درصد جمعیت شهرستان شادگان از نظر علائم بیماری کرونا به صورت تلفنی غربالگری شده اند.

سعید حاجیان شامگاه پنج شنبه در گفتگو با خبرنگارما درشادگان اظهار کرد: تاکنون ۹۲ درصد از جمعیت شهرستان در سامانه غربالگری شرکت نموده و تست سلامت آنان انجام شده وبه جهت درروزبودن سلامت همشهریان عزیزتقاضا می شودبه سامانه salamat.gov.irمراجعه وثبت نام کرده، در راستای مبارزه با این ویروس ضمن کمک به استقرار سلامت اجتماع یاریگر مدافعان سلامت باشند.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در شناسایی افراد مبتلا و یا مشکوک به ابتلاء به ویروس کرونا، طرح ملی غربالگری است که طی آن، کارشناسان وبا استفاده از سامانه وزارت بهداشت افراد در سیستم یکپارچه این وزارتخانه، با آنان ارتباط گرفته و از وضعیت سلامتی جسمی و احتمال ابتلاء آنان به علائم کرونا آگاهی پیدا می‌کنند.
فرماندار شادگان تاکید کرد: در بحث مدیریت اوضاع از تمام ظرفیت شهرستان استفاده می‌کنیم تا زنجیره اتصال و انتقال این ویروس برای همیشه قطع شود.
حاجیان در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی مدافعان سلامت خاطر نشان کرد: کادر درمانی در این راستا از جان خود مایه گذاشته‌اند و باید همه علاوه بر قدردان بودن از زحمات این قشر همکاری‌های لازم را داشته باشند تا این بیماری نه تنها شدت نگیرد بلکه هر چه زودتر مهار شود.
خبرنگار/ناصرحکیمی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.