کد خبر : 12694
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 21:24
-

غیبت قابل تأمل و تعجب برانگیز نماینده مردم مسجدسلیمان در جلسات شورای تأمین

غیبت قابل تأمل و تعجب برانگیز نماینده مردم مسجدسلیمان در جلسات شورای تأمین

شبکه خبری خوزستان//حدود دو هفته از بحران کرونا در کشور می گذرد و علیرغم شیوع این ویروس در مسجدسلیمان و مرگ دو نفر در این رابطه، از حضور و پیگیری نماینده مردم در مجلس خبری نیست. طی روزهای اخیر تشدید سندروم حاد تنفسی در میان شهروندان موجب شده تا حوزه بهداشت و درمان شهرستان کانون

شبکه خبری خوزستان//حدود دو هفته از بحران کرونا در کشور می گذرد و علیرغم شیوع این ویروس در مسجدسلیمان و مرگ دو نفر در این رابطه، از حضور و پیگیری نماینده مردم در مجلس خبری نیست.

طی روزهای اخیر تشدید سندروم حاد تنفسی در میان شهروندان موجب شده تا حوزه بهداشت و درمان شهرستان کانون توجه قرار گیرد. علاوه بر این کمبود و نارسایی ها در این بخش و گلایه برخی شهروندان باعث شده تا نقش پررنگ مسئولین و مدیران کلان شهری در این خصوص بیش از هر زمان دیگری نمود پیدا کند.

کمبود وسایل حفاظت و بهداشت فردی، نابسامانی بیمارستان‌های سطح شهر در خدمات رسانی به شهروندان، حضور در جلسات بررسی راهکارهای پیشگیری و مراقبت و مواردی از این قبیل نقش این روزهای نماینده مردم شهرستان را تأثیرگذارتر نموده است. هر چند مشخص نیست که علت اصلی غیبت علی عسگر ظاهری در منطقه در شرایط کنونی چه دلیلی می تواند داشته باشد اما در گذشته نیز شاهد چنین رفتاری از نماینده مردم بوده ایم. تابستان امسال نیز در جریان زمین لرزه ۵٫۷ریشتری مسجدسلیمان باز هم غیبت علی عسگر ظاهری در بزنگاه حساس و بحرانی شهرستان پرسش های زیادی را برای شهروندان و کنشگران اجتماعی در پی داشت.

هر چند از تلاش فرماندار شهرستان و دیگر نهادها و ادارات در مدیریت بحران کرونا در شهرستان و پیگیری امور مربوطه نمی توان چشم پوشی کرد اما انتظار می رفت تا با حضور و پیگیری نماینده مردم در شهرستان چالش مرگبار کرونا به شکل مسئولانه تری مدیریت می شد.

با تمام این تفاسیرشاید برخی ها این بی‌رمقی و غیبت علی عسگرظاهری را به حساب اتمام حضورش در مجلس بگذارند اما امیدواریم تا وی دلایل و توجیهات دیگری برای این موضوع داشته باشد و حداقل در ماههای پایانی حضورش در مجلس، خاطره‌ای خوش برای شهروندان به جای بگذارد و اقدامات شایسته ای در رفع موانع و مشکلات جاری حوزه بهداشت و درمان شهرستان صورت دهد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.