کد خبر : 20413
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1399 - 3:44
-

طرح جامع پدافند غیرعامل استان خوزستان نهایی می‌شود

طرح جامع پدافند غیرعامل استان خوزستان نهایی می‌شود

استاندار خوزستان گفت: این استان یکی از استان‌های مهم و استراتژیک کشور است و برای ایجاد مصونیت از دستگاه‌های حیاتی، طرح جامع پدافند غیرعامل خوزستان به‌زودی نهایی می‌شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان، به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان؛ غلامرضا شریعتی در شورای پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: طرح پدافند غیرعامل استان به مراحل

استاندار خوزستان گفت: این استان یکی از استان‌های مهم و استراتژیک کشور است و برای ایجاد مصونیت از دستگاه‌های حیاتی، طرح جامع پدافند غیرعامل خوزستان به‌زودی نهایی می‌شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان؛ غلامرضا شریعتی در شورای پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: طرح پدافند غیرعامل استان به مراحل نهایی رسیده و به‌زودی تکمیل می شود.

وی با اشاره به اهمیت پدافند در پیشگیری از بحران و مشکلات افزود: راهبرد اصلی در پدافند استان پیشگیری و جلوگیری از وقوع خطر و بحران است. نگاه سنتی که پس از مشکل به فکر درمان آن باشیم، چاره‌ساز نیست.

استاندار خوزستان بیان داشت: مصون سازی کلی و جمعی از مباحث مهم و مدنظر استانداری خوزستان در مقوله پدافند غیرعامل است. مصون سازی مراکز مهم و حیاتی از رویکردهای اصلی این مجموعه است.

وی با اشاره به مجموعه‌های حیاتی و کلیدی استان گفت: برای حمایت از مجموعه‌های کلیدی باید تدابیر لازم اندیشیده شود؛ برای همین لازم است یک خودایمنی و خودمراقبتی در سیستم‌های ما در حوزه‌های نرم‌افزاری و امنیت شبکه ایجاد شود.

وی اظهار داشت: سیستم‌های حفاظتی را در حال ارتقا هستیم و بسیاری از این موارد به روز شدند و پایداری سیستم درباره حملات سایبری افزایش یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.