کد خبر : 11431
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398 - 17:51
-

ضعف روابط عمومی ها باعث نقصان در اطلاع رسانی خدمات دولت می شود

ضعف روابط عمومی ها باعث نقصان در اطلاع رسانی خدمات دولت می شود

ضعف روابط عمومی ها باعث نقصان در اطلاع رسانی خدمات دولت می شود           هر چند که حوزه فعالیت روابط عمومی ها بسیار گسترده و ازاهمیت ویژه ای در هر سازمان برخوردار است ، ولی مهمترین وظیفه روابط عمومی ، اطلاع رسانی فعالیت انجام شده در حوزه آن نهاد است. روابط

ضعف روابط عمومی ها باعث نقصان در اطلاع رسانی خدمات دولت می شود

 

 

 

 

 

هر چند که حوزه فعالیت روابط عمومی ها بسیار گسترده و ازاهمیت ویژه ای در هر سازمان برخوردار است ، ولی مهمترین وظیفه روابط عمومی ، اطلاع رسانی فعالیت انجام شده در حوزه آن نهاد است.
روابط عمومی ها وظیفه دارند تا اقدامات اداره مربوطه را اطلاع رسانی کرده و جامعه هدف را از اقداماتی که در نهاد و اداره انجام می شود مطلع کند.
روابط عمومی ها نه به شعار که به واقع چشمان بیدار یک اداره و نهاد محسوب می شوند که به عنوان پل ارتباطی ، وظیفه برقراری ارتباط پایدارمیان مردم و سازمان و نهاد را بر عهده دارد و خلل وارد شدن در این ارتباط ، کارکردهای آن سازمان را با چالش مواجه می کند.
بخشی از نارضایتی مردم از دستگاههای اجرایی ، ناشی از ضعف روابط عمومی ها در اطلاع رسانی صحیح از فعالیت های انجام شده در آن اداره است که این امر خدمات دولت را نیز تحت الشعاع قرار می دهد.
واحدهای روابط عمومی باید هنرمندانه به صورت شبانه روزی پاسخگوی عملکرد سازمان خود باشند و مشکلات مردم را به درستی رفع کنند.
روابط عمومی ها باید ارتباط خود را خبرنگاران تقویت کنند و اخبار و اطلاعات ادارات خود را در اختیار اصحاب رسانه قرار دهند تا با انتشار این اخبار ، مردم در جریان فعالیت های دولت قرار گیرند.
استفاده صحیح از فضای مجازی می تواند این ابزار را به فرصت مناسب برای اطلاع رسانی تبدیل کرده و از تهدیدات آن بکاهد.
اطلاع رسانی صحیح و به موقع از بروز شایعات و انتشار اخبار نادرست که جامعه را با تنش مواجه می کند جلوگیری می کند. به قلم مرسل پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.