اخبار مسجدسلیمان

شامگاه یاد یاران شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

شامگاه یاد یاران شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد
در دوران دفاع مقدس همه مکاتب مادی دنیا همه ی ایسم های کوچک و بزرگ آمده بودند که کار انقلاب اسلامی را تمام بکنند اما امام تنها با اتکا به خدا و با حضور آحاد مردم و بسیجیان پای کار انقلاب اسلامی و اسلام آمدند و ماندند و این انقلاب استوار ماند.

شبکه خبری خوزستان / برنامه ای تحت عنوان شامگاه یاد یاران توسط پایگاه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا حوزه دوم شهری شهید مدنی در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان مسجد سلیمان برگزار گردید.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان، این برنامه با سخنرانی سرهنگ حسن محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجد سلیمان و با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام و خاطره شهدا و رژمندگان ۸ سال دفاع مقدس در مسجد صاحب الزمان (عج) کلگه شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

 

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان اظهار داشت: معنویت عامل تامه پیروزی ما در دفاع مقدس بود. در دوران دفاع مقدس هرجا به خود مغرور شدیم و از یاد و یاری خدا غافل بودیم در آنجا ضربه خوردیم و هرجا اتکا به خدا داشتیم و دل ها و قلب ها با خدا بود پیروز می شدیم.

 

 

وی افزود: در دوران دفاع مقدس همه مکاتب مادی دنیا همه ی ایسم های کوچک و بزرگ آمده بودند که کار انقلاب اسلامی را تمام بکنند اما امام تنها با اتکا به خدا و با حضور آحاد مردم و بسیجیان پای کار انقلاب اسلامی و اسلام آمدند و ماندند و این انقلاب استوار ماند.

 

 

در پایان برنامه نیز از چند تن از رزمندگان دفاع مقدس و خانواده شهدا با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.