کد خبر : 29399
تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1400 - 9:15
-

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان خبرداد؛

مصطفی شکیبافر

شادگان در وضعیت بحرانی کرونا آمار مبتلایان به کرونا همچنان سه رقمی است

شادگان در وضعیت بحرانی کرونا آمار مبتلایان به کرونا همچنان سه رقمی است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان خبرداد؛ شادگان در وضعیت بحرانی کرونا آمار مبتلایان به کرونا همچنان سه رقمی است مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با بیان اینکه در حال حاضر شادگان در وضعیت بحرانی کرونا قرار دارد گفت: آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان همچنان سه رقمی است.   دکتر نور اله

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان خبرداد؛

شادگان در وضعیت بحرانی کرونا آمار مبتلایان به کرونا همچنان سه رقمی است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با بیان اینکه در حال حاضر شادگان در وضعیت بحرانی کرونا قرار دارد گفت: آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان همچنان سه رقمی است.

 

دکتر نور اله طاهری در گفتگو باخبرنگارما اظهار کرد: هم‌اکنون شهرستان شادگان در وضعیت فوق حاد و بحرانی کرونا قرار گرفته و یقیناً وضعیت موجود نتیجه بی‌توجهی‌ها به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول روز‌های گذشته است.

وی افزود: رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی موجب شده وضعیت این شهرستان از لحاظ مبتلایان روزانه بحرانی باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با اشاره به افزایش بی‌سابقه تعداد مبتلایان و بیماران بستری در بیمارستان‌ شادگان در آغاز موج پنجم کرونا گفت: شیوع ویروس جهش‌ یافته  کرونا دلتا منجر به افزیش تعداد بیماران کرونایی در این شهرستان شده است و روزبه‌روز نیز سیر صعودی دارد.

وی اضافه کرد: با افزایش بستری‌ها حتی یک تخت خالی برای پذیرش بیمار کرونایی در بیمارستان وجود ندارد و حجم مراجعات سبب دلنگرانی‌های کادر درمان شده است.

دکتر طاهری در پایان گفت: در کنار عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، حضور در محافل عمومی و هیئت های مذهبی، تجمعات غیر ضروری موجب بحرانی‌تر شدن وضعیت کرونای شهرستان شادگان شده است.

خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.