کد خبر : 18644
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 - 4:00
-

املاک کوی شهید مدرس اهواز پس از ۶۰ سال سنددار می‌شوند‌

املاک کوی شهید مدرس اهواز پس از ۶۰ سال سنددار می‌شوند‌

معاون عمرانی استاندار‌ خوزستان با اشاره به مشکلات کوی شهید مدرس اهواز و ادعای تلاقی آب و فاضلاب در این منطقه گفت: کمیته تسهیل سنددار شدن املاک استانداری مساله کوی شهید مدرس را با اولویت پیگیری می‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عاطی عبیات معاون عمرانی استانداری خوزستان بعد از ظهر امروز به همراه

معاون عمرانی استاندار‌ خوزستان با اشاره به مشکلات کوی شهید مدرس اهواز و ادعای تلاقی آب و فاضلاب در این منطقه گفت: کمیته تسهیل سنددار شدن املاک استانداری مساله کوی شهید مدرس را با اولویت پیگیری می‌کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عاطی عبیات معاون عمرانی استانداری خوزستان بعد از ظهر امروز به همراه تعدادی از مسئولان در بازدید از منطقه محروم کوی شهید مدرس اهواز اظهار داشت: به زودی کمیته تسهیل اسناد مالکیت منازل استانداری خوزستان برای صدور سند کوی شهید مدرس ورود می‌کند.

وی افزود: این مساله یک فرایند زمان بری است ولی به طور دقیق نمی توان زمان برای صدور اسناد مشخص کرد و اداره کل راه‌و شهرسازی قرار شد گزارشی جامع از وضعیت مالکیت منطقه ارائه دهد.

معاون‌ عمرانی استانداری خوزستان گفت: مسئاله فاضلاب منطقه نیاز به ورود فوری شرکت آبفاست و در نقاطی که به گفته اهالی تلاقی آب و فاضلاب وجود دارد باید فورا بررسی و اقدام شود.

وی اظهار داشت: مدرسه شهید باوی منطقه از نظر ایمنی نیاز به بررسی دارد و اگر ایمنی لازم را نداشته باشد نباید دانش آموز پذیرش شود.

عبیات گفت: برای سنددار شدن املاک این منطقه افراد و دستگاه های مختلفی ورودی کردند که استانداری قرار شد این مسایل را تجمیع کند و به طور ویژه بررسی کند.

منازل و املاک موجود در کوی شهید مدرس اهواز دارای قدمتی ۶۰ ساله هستند. با وجود گذشت ۶ دهه از ساخت و ساز در این کوی، همچنان این منازل فاقد سند مالکیت است. این نبود سند سبب مشکلاتی از قبیل ارائه نشدن خدمات شهری، رهاشدن فاضلاب و افت فشار آب و نبود سیستم فاضلاب مناسب شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.