کد خبر : 31796
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 6:49
-

ویژه

سرمایه های انسانی شهرداری مسجدسلیمان را بیشتر بشناسیم + عکس

سرمایه های انسانی شهرداری مسجدسلیمان را بیشتر بشناسیم + عکس
با نگاهی که رزومه و تجربیات جمعی از پرسنل شهرداری مسجدسلیمان می توان اشاره داشت که از تجربیات آنان در بخش ها و واحدهای مختلف شهرداری مسجدسلیمان بهره گرفت.

شبکه خبری خوزستان// با انتخاب کیانی شهردار مسجدسلیمان و تا زمان صدور حکم وی از سوی استاندار خوزستان مسلم مظاهری عهده دار سرپرستی شهرداری مسجدسلیمان خواهد بود. با نگاهی که رزومه و تجربیات جمعی از پرسنل شهرداری مسجدسلیمان می توان اشاره داشت که از تجربیات آنان در بخش ها و واحدهای مختلف شهرداری مسجدسلیمان بهره گرفت. از این رو رزومه تعدادی از آنان در ذیل آمده است: 

-اسفندیار باقری با سابقه سه دوره سرپرستی شهرداری مسجدسلیمان که از باتجربه ترین پرسنل شهرداری محسوب می شود. باقری دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران است و حضور بعنوان مسئول واحد ساختمانی(صدور پروانه از سال ۷۴تا۷۹)، کارشناس متره و برآورد، کارشناس ممیزی املاک، معاون مالی و اداری و مسئول نمایندگی نوسازی (شهرداری منطقه یک)، دبیر کمیسیون ماده۱۰۰ و ۷۷(از سال ۸۴ تا۹۷)، مدیرعامل سازمان آتشنشانی و اتوبوس رانی(۲سال)، دبیر و مسئول کمیته درآمدزایی، مسئول کمیته انضباطی شهرداری و عضویت در کمیسیون معاملات شهرداری بخشی از رزومه وی می باشد.

-محمد زراسوندی علیپور با سابقه سرپرستی شهرداری مسجدسلیمان که همواره نامش بعنوان گزینه های شهرداری مطرح بوده است. وی دارای کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است و ریاست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا، رییس اداره تعاون شهرستان مسجدسلیمان، رییس صندوق مهر امام رضا شهرستان های مسجدسلیمان و اندیکا، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، مسوول پیگیری ارتقای درجه شهرداری مسجدسلیمان از رتبه ۸ به ۹ بعد از ۵۰ سال توسط سازمان شهرداری های وزارت کشور، سرپرست اداری و مالی، معاون خدمات شهری، مدیر پسماند شهرداری با پیگیری پروژه احداث کارخانه پسماند و نیروگاه بیوگاز و سرپرست شهرداری مسجدسلیمان بخشی از کارنامه وی می باشد.

-علی هزارسی معاونت خدمات سابق شهرداری مسجدسلیمان که سابقه حضور بعنوان سرپرست شهرداری مسجدسلیمان را نیز در کارنامه دارد. حضور بعنوان مسئول درآمد، دبیر ستاد مدیریت بحران و چهار دوره معاونت خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان بخشی از رزومه و تجربیات وی بوده است.هزارسی کارشناس ارشد جامعه شناسی می باشد. 

-محمد خرم معاون سابق اداری مالی که سابقه دو دهه حضور در شهرداری مسجدسلیمان را دارد. وی سابقه فعالیت بعنوان کارشناس ارشد و مسئول فضای سبز‌، کارشناسی ارشد دفتر فنی ( مسئول طراحی پارکها)، مدیر زیباسازی شهری، معاونت خدمات شهری و مشاور شهردار وقت در زمینه زیباسازی و خدمات شهری را در کارنامه دارد. خرم همچنین بعنوان معاونت اداری و مالی شهرداری را تجربه فعالیت دارد.

-سید یونس احمدپوری معاونت فنی سابق شهرداری که جمله جوانان متخصص شهرداری به شمار می رود. وی در ۲ دوره بعنوان معاونت فنی و عمرانی شهرداری مشغول به فعالیت بود. احمدپوری دانش آموخته کارشناسی ارشد عمران می باشد و کارشناسی فنی عمرانی و شهرسازی، عضویت در کمیسیون معاملات، کمیته فنی و بازرگانی شهرداری و  هیئت مدیره آتش نشانی مسجدسلیمان و همچنین ریاست دفتر فنی و عضو کمیسیون معاملات شهرداری سلطان آباد رامهرمز را نیز در کارنامه دارد.

-مسلم مظاهری سرپرست فعلی شهرداری که قبلا نیز بعنوان کارمند نمونه شهرداری معرفی شده بود. حضور بعنوان معاونت خدمات شهری شهرداری،مسئول اداره تشخیص و وصول درآمد شهرداری، مسئول نوسازی شهرداری، عضو کمیته انضباطی شهرداری، دبیر کمیته درآمدی شهرداری و کارشناس نوسازی، شهرسازی، صدورپروانه و…بخشی از رزومه وی می باشد.

افزون بر این نام ها افراد باتجربه دیگری همچون کورش حاجتپور، شکیب شجاع خو، مهدی رضایی، محمدرضا خدری، احسان منظری، حامد شفیعی، روح الله جلیلی، کورش نوذری، قربان جعفری، حسن یوسفی، محمد شجاعی و … نیز در سیستم شهرداری مسجدسلیمان وجود دارد که می تواند گره گشای مدیریت سازمانی شهرداری باشد. 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.