سامانه ناپایدار جوی تا اواسط هفته مهمان خوزستانی‌ها است

سامانه ناپایدار جوی تا اواسط هفته مهمان خوزستانی‌ها است مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا اوایل روز سه‌شنبه(۷ آبان ماه) با تاثیر خط سامانه ناپایداری بر روی استان، شاهد رگبار باران و رعد و برق و تند باد لحظه‌ای است. محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز

کد خبر : 7096
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398 - 7:59
سامانه ناپایدار جوی تا اواسط هفته مهمان خوزستانی‌ها است

سامانه ناپایدار جوی تا اواسط هفته مهمان خوزستانی‌ها است
مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا اوایل روز سه‌شنبه(۷ آبان ماه) با تاثیر خط سامانه ناپایداری بر روی استان، شاهد رگبار باران و رعد و برق و تند باد لحظه‌ای است.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز درباره آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا اوایل روز سه‌شنبه(۷ آبان ماه) با تاثیر خط سامانه ناپایداری بر روی استان، شاهد رگبار باران و رعد و برق و تند باد لحظه‌ای هستیم.

وی بیان‌ کرد: احتمال ریزش تگرگ به ویژه در یکشنبه(۵ آبان ماه) مناطق جنوبی و شرقی استان خوزستان و در روز دوشنبه(۶ آبان ماه) در مناطق شمال و شمال شرقی استان وجود دارد.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان گفت: برای روز سه شنبه(۷ آبان ماه) تنها در برخی نقاط بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود و در این مدت خلیج فارس مواج است.
وی با اشاره به این‌که مجموع بارندگی ۳ ساعت گذشته آبادان ۱۴٫۶ میلی‌متر و مجموع بارندگی از ابتدای ورود سیستم ۳۱ میلی متر است، ادامه داد: مجموع بارندگی از ابتدای ورود سیستم تا ساعت ۱۴، آبادان ۳۱٫۵ میلی‌متر، باران‌سنجی خرمشهر ۳۳ میلی متر، باران‌سنجی چوئبده ۱۶ میلی متر‌ و باران‌سنجی اروندکنار ۳میلی متر است.

سبزه‌زاری خاطرنشان کرد: در شبانه‌‌روز گذشته دهدز با ۱۲٫۲ درجه سانتی‌گراد و امیدیه با ۳۶٫۳ درجه سانتی‌گراد به‌‌‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند و نوسانات دمای هوای اهواز بین ۲۰٫۸ و ۳۳٫۷ درجه سانتی‌گراد بوده است.

انتهای پیام/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.