سامانه بارشی تا اواسط روز جمعه در خوزستان فعال می‌ماند

اهواز- شبکه خبری خوزستان – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی با تاثیر سامانه بارشی شاهد رگبار باران در اکثر نقاط استان هستیم و این سامانه تا اواسط روز جمعه بر روی استان فعال است.

کد خبر : 37384
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 10:16
سامانه بارشی تا اواسط روز جمعه در خوزستان فعال می‌ماند

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه زاری روز پنجشنبه افزود: در این مدت سامانه بارشی سبب رگبارو رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد ریزش تگرگ خواهد شد.

وی ادامه داد: بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمال، شمال شرق و شرق استان بوده است و احتمال طغیانی شدن مسیل‌ها در این مناطق وجود دارد.

سبزه زاری با اشاره به ضرایب بالای ناپایداری بیان کرد: احتمال شدت گرفتن بارش‌ها به صورت نقطه‌ای نیز دور از انتظار نیست و کاهش محسوس دما از امروز پنجشنبه تا فردا پیش بینی می‌شود.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۲.۲ و دهدز با ۹.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۱۸.۸ و حداقل ۲۷.۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

براساس آخرین گزارش هواشناسی خوزستان در ساعات گذشته ماهشهر شاهد بارش شدید باران به مقدار ۳۴.۶ میلیمتر بود و بیشترین میزان بارندگی را ثبت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل