زنگ انقلاب در مدارس بستان نواخته شد

زنگ انقلاب در مدارس بستان نواخته شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل ازروابط عمومی بخشداری بستان همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر زنگ انقلاب امروز شنبه همزمان با مدارس سراسر کشور در مدارس بخش بستان نواخته شد. مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب در بخش بستان در مدرسه دخترانه حضرت سمیه با حضور مسئولان بخش بستان برگزار شد. صبیح

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل ازروابط عمومی بخشداری بستان همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر زنگ انقلاب امروز شنبه همزمان با مدارس سراسر کشور در مدارس بخش بستان نواخته شد.

مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب در بخش بستان در مدرسه دخترانه حضرت سمیه با حضور مسئولان بخش بستان برگزار شد.
صبیح ساعدی رئیس آموزش و پرورش بستان در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدای دانش آموز انقلاب گفت: آینده انقلاب به دست دانش آموزان رقم می خورد.
ساعدی با اشاره به نقش ارزشمند نوجوانان و جوانان در پیروزی نظام جمهوری اسلامی افزود: انقلاب باید به نسل جوان و دانش آموزان اعتماد کند و نوجوانان نیز باید به این اعتماد پاسخ مناسب دهند و با درس خواندن و افزایش علم و هوشیاری در جهت ارتقای علمی کشور و عزت و اقتدار انقلاب تلاش کنند.
وی به برنامه های گرامیداشت دهه فجر بستان در حوزه آموزش و پرورش و تلاش برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن ایام الله دهه فجر اشاره کرد

درادامه غبار روبی گلزار مطهر شهیدان با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.