ناصر حکیمی

دهمین جلسه هفتگی قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا شهرستان هندیجان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد

به گزارش خبرنگارمااز شهرستان هندیجان/ جلسه هفتگی قرارگاه ستاد کرونا شهرستان هندیجان، به ریاست معاون فرماندار هندیجان و دبیری دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان و با حضور مدیران، فرماندهان و اعضاء اصلی این ستاد در سالن جلسات فرمانداری هندیجان برگزار شد. بهنام خضعلی در این جلسه گفت: هدف اصلی از برگزاری هفتگی

کد خبر : 32371
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 17:47
دهمین جلسه هفتگی قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا شهرستان هندیجان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد

به گزارش خبرنگارمااز شهرستان هندیجان/ جلسه هفتگی قرارگاه ستاد کرونا شهرستان هندیجان، به ریاست معاون فرماندار هندیجان و دبیری دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان و با حضور مدیران، فرماندهان و اعضاء اصلی این ستاد در سالن جلسات فرمانداری هندیجان برگزار شد.
بهنام خضعلی در این جلسه گفت: هدف اصلی از برگزاری هفتگی قرارگاه عملیاتی کرونا، تصویب و اجرای برنامه هایی است که بتوانند به صورت عملی برنامه مقابله با کرونا را پیش ببرند. مصوبات این جلسه اجرایی تر و دقیق تر هستند و ضمن بررسی چالشها و شرایط موجود تصویب میشوند.وی افزود: بنابراین ادارات دقت کنند که در اجرای کامل و صحیح این مصوبات تمام توان خود را بکار بگیرند، یکی از مهمترین اولویتهای کشور درحال حاضر کنترل کرونا و واکسیناسیون میباشد.
معاون فرماندار هندیجان اظهار داشت: با توجه به رنگ بندی کرونایی شهرستان، مناطق با آلودگی بیشتر که در رعایت دستورالعملها کم توجه تر و همچنین آمار واکسیناسیون پایین دارند را شناسایی و اکیپهایی متشکل از بزرگان و افراد سرشناس با همراهی کارشناسان بهداشت تشکیل و جهت اقناع سازی و ترغیب به تزریق واکسن اقدام نمایند.
دکتر رئیسی در پایان جلسه خصوص وضعیت واکسیناسون گفت : تعداد ۵۳۵۹۴ دوز واکسن کرونا تا کنون در شهرستان تزریق شده است. ۸۵ درصد از جامعه گروه هدف (شامل تمامی افراد بالای ۱۲سال)یک نوبت واکسن و ۷۳ درصد نیز دو نوبت واکسن را تزریق کرده اند. در این میان ۳۱۶۸ نفر برای تزریق نوبت دوم خود مراجعه نکردن که معادل ۱۱/۷۰ درصد موارد تاخیری هندیجان محسوب میگردد.
خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.