کد خبر : 18601
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1399 - 3:52
-

خوزستان| نیروهای بومی در اولویت جذب کادر درمانی بیمارستان دزفول قرار دارند

خوزستان| نیروهای بومی در اولویت جذب کادر درمانی بیمارستان دزفول قرار دارند

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به اولویت نیروی بومی در استخدام گفت: با توجه به روند تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی دزفول، آزمون استخدام ۳۰۰ نفر کادر درمانی در این بیمارستان شهریورماه برگزار می‌شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان، صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در حاشیه بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی دزفول،

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به اولویت نیروی بومی در استخدام گفت: با توجه به روند تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی دزفول، آزمون استخدام ۳۰۰ نفر کادر درمانی در این بیمارستان شهریورماه برگزار می‌شود.
به گزارش شبکه خبری خوزستان، صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در حاشیه بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی دزفول، اظهار داشت: در استان خوزستان بیش از ۳ میلیون نفر بیمه شده تامین اجتماعی وجود دارد که چیزی بالغ بر ۶۰ درصد جمعیت را شامل می‌شود.

وی درباره آمار نسخه‌های الکترونیکی در استان افزود: ۶۰ درصد نسخ استان الکترونیکی است؛ نسخه الکترونیکی در مراکز ملکی تامین اجتماعی عملیاتی شده و در این مراکز نسخه کاغذی صادر نمی‌شود. آمار نسخ الکترونیکی خوزستان نسبت به کشور خوب اما در مجموع مطلوب نیست زیرا خوزستان نسبت به بقیه استان ها با تاخیر این کار را انجام داده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیمارستان تامین اجتماعی دزفول گفت: نخستین محموله تجهیزات وارد دزفول شده و ساختمان در حال تکمیل است. محوطه‌سازی داخل نیز تکمیل و در حال نصب است.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان درباره چگونگی استخدام در بیمارستان افزود: مواردی که بر عهده تامین اجتماعی بوده در حال انجام است. برای جذب نیرو آزمون استخدام ۳۰۰ نفر در شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه “برای نیروی بومی شهرستان امتیاز قائل هستیم” گفت: بخاطر ویروس کرونا آزمون و همچنین تجهیزات به تعویق افتاد اما سعی داریم پس از تکمیل کامل، بیمارستان را افتتاح کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.