کد خبر : 24689
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 20:19
-

خط آهن بندرامام-شادگان-خرمشهر در اولویت قرار گیرد

خط آهن بندرامام-شادگان-خرمشهر در اولویت قرار گیرد

نماینده مردم شهرستان شادگان خطاب به وزیر راه: خط آهن بندرامام-شادگان-خرمشهر در اولویت قرار گیرد حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان و صبری پور فرماندار، به دیدار اسلامی وزیر راه و شهرسازی رفتند و پیرامون مسائل این شهرستان در حوزه راه و شهرسازی به بحث و گفت‌وگو پرداختند. نماینده مردم شادگان در این جلسه

نماینده مردم شهرستان شادگان خطاب به وزیر راه:

خط آهن بندرامام-شادگان-خرمشهر در اولویت قرار گیرد

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان و صبری پور فرماندار، به دیدار اسلامی وزیر راه و شهرسازی رفتند و پیرامون مسائل این شهرستان در حوزه راه و شهرسازی به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

نماینده مردم شادگان در این جلسه خواستار توجه جدی به احداث خط آهن بندرامام-شادگان-خرمشهر شد و گفت: این پروژه ۴ سال معطل شراکت بخش خصوصی بود، در حال حاضر هم که کلنگ زنی شد، با مشکل معارضین محلی روبرو شد که آنهم مرتفع گردید، لذا خواسته اصلی ما، توجه جدی به این طرح جهت جبران عقب ماندگی آن است.

ناصری نژاد با اشاره به سفر سال گذشته وزیر راه و شهرسازی به شادگان پیرامون پروژه بهسازی و آسفالت جاده کمربندی شادگان خطاب به اسلامی گفت: سال گذشته شما دستور آسفالت کامل این جاده را دادید اما اداره راهداری برخی قسمت ها را صرفاً لکه گیری کرده و از اجرای روکش آسفالت خودداری کرده است که انتظار داریم روکش آسفالت به طور کامل اجرا شود.

ناصری نژاد با اشاره به پروژه های راه اصلی در شادگان از برگزاری مناقصه دو قسمت باقی مانده از تعریض جاده های دارخوین-شادگان و خوردورق-شادگان خبر داد و گفت: در حال حاضر در سه جبهه این پروژه ها فعال هستند، اما نیاز هست با تاکید بیشتری بر اجرای قطعات باقی مانده شود تا به سرنوشت قطعات ابتدایی دچار نشوند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خواستار مسئولیت پذیری اداره راهداری پیرامون راه روستایی شد و گفت: راه های روستایی که سالیان گذشته برای آنها هزینه شده است، باید توسط راهداری مورد مراقبت قرار گیرد. خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.