اخبار دزفول

خدمت رسانی به شهروندان جایگزین پیاده روی اربعین توسط جهادگران دزفول

روزانه ۶۰ نفر جهادگر در رشته های تخصصی پزشکی، مامایی پرستاری اتاق عمل و دیگر رشته ها در ۲ نوبت صبح و عصر مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر : 30338
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 6:53
خدمت رسانی به شهروندان جایگزین پیاده روی اربعین توسط جهادگران دزفول

جهادگران دزفول خدمت رسانی به شهروندان را جایگزین پیاده روی اربعین کردند

 

شبکه خبری خوزستان | مسوول بسیج دانشجویی شهرستان دزفول گفت: جهادگران بسیجی دزفول همزمان با اربعین حسینی، با حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون به مردم خدمت کردند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان علی قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی که مجال حضور در راهپیمایی اربعین فراهم نشد، جهادگران بسیج دانشجویی شهرستان دزفول از فرصت اربعین حسینی برای خدمت به مردم و حضور در مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهدای بسیج دزفول و خدمت به مردم استفاده کردند.

 

وی افزود: جهادگران بسیجی با الگو گیری از مکتب ائمه اطهار(ع)  در خدمت رسانی صادقانه این روزها اسوه فرهنگ جهادی  و خدمت انقلابی هستند.


قاسمی گفت: روزانه ۶۰ نفر جهادگر در رشته های تخصصی پزشکی،  مامایی پرستاری اتاق عمل و دیگر رشته ها در ۲ نوبت صبح و عصر مشغول به فعالیت هستند.


مسوول بسیج دانشجویی شهرستان دزفول افزود: جهادگران بسیجی با شیوع کرونا و با توجه به ظرفیت تخصصی بسیج دانشجویی در حوزه های درمان و آموزش در حال فعالیت هستند.


وی اظهار داشت: روزانه بصورت میانگین ۸۰۰ تا یکهزار نفر توسط جهادگران بسیجی واکسینه می‌شوند.


قاسمی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۱ هزار و ۴۴ نفر توسط جهادگران دزفول واکسینه شده اند، گفت: از ۳۶ روز پیش فعالیت جهادگران بسیجی در مرکز واکسیناسیون در حال انجام است.

 

دزفول در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.